De Taverne: Huniade

DeletedUser1212

Guest
Ja dat zeker, hoor er vrijwel niks van op het forum..
 

DeletedUser

Guest
Blijft een dode wereld, zeker als je 2 weken achtereen buitmeester van de dag haalt en je niet gek veel farmt :)
 

DeletedUser598

Guest
Momenteel nog 2 stammen op w8. FF en -M-. Wanneer zou de oorlog tussen hen beginnen?
 

DeletedUser1501

Guest
wij van =M= zien in dat jullie gewonnen hebben het was ook wel de verwachten omdat jullie voor de oorlog al bijna 3x zo groot waren, en het had gekunt als wij niet kampte met veel inactiviteit . daarom wil ik als stamleiding van =M= de stam f-f feliciteren met hun winst ik zie ook in dat jullie waarschijnlijk morgen of overmorgen aan de nodige 70% komen om de wereld te winnen
 

DeletedUser598

Guest
King Ajax kom op man. Niet opgeven. De oorlog is nog geen week bezig.
 

DeletedUser1373

Guest
wij van =M= zien in dat jullie gewonnen hebben het was ook wel de verwachten omdat jullie voor de oorlog al bijna 3x zo groot waren, en het had gekunt als wij niet kampte met veel inactiviteit . daarom wil ik als stamleiding van =M= de stam f-f feliciteren met hun winst ik zie ook in dat jullie waarschijnlijk morgen of overmorgen aan de nodige 70% komen om de wereld te winnen
Lajeniegekmaak'n! We zijn er nog lang niet en een beetje een deftige strijd zou wel zo leuk zijn. Hup Millennium, hup!
 

DeletedUser1501

Guest
haha de gene die actief zijn willen nog strijden voor alles wat we hebben maar als je op tw2 stats kijk zie je ook dat wij gekampt worden met inactiviteit en mij was iets verteld dat waneer jullie de 70% halen (wat jullie hebben volgens mij) dat jullie de wereld zullen winnen, we blijven strijden maarja als je met maar 10 man actief ben kun je niet veel helaas
 

DeletedUser1497

Guest
Aan alle spelers, ook die van mil, bedankt voor het samen spelen!
 

DeletedUser1373

Guest
Huniade is nog altijd niet gesloten, dus de TW2 app maar verwijderd. Het was een mooie tijd. Bedankt allemaal en succes aan diegenen die nog niet genoeg bloed aan hun handen hebben en op een andere wereld door gaan met de strijd. Tabee!
 
Bovenaan