Discussie De Taverne: Gyulai Var

DeletedUser1026

Guest
Hij had zelf ook al een bericht gepost waarin hij zich verontschuldigde, hij bedoelde maandag i.p.v. woensdag. Dus vandaag :)
 

DeletedUser6

Guest
Dat weten de mods alleen
De mods weten helemaal niets, zelfs ik weet het niet!

Ik krijg gedurende de dag gewoon een headsup van hey, we hebben zolaat tijd, we zetten dan de werelden online. Meestal weet ik het 5 min van te voren of 1 min er na :)
 

DeletedUser

Guest
De mods weten helemaal niets, zelfs ik weet het niet!

Ik krijg gedurende de dag gewoon een headsup van hey, we hebben zolaat tijd, we zetten dan de werelden online. Meestal weet ik het 5 min van te voren of 1 min er na :)


Aaah bedankt. Cool, trouwens, TW1 krijgt direct een setup met pre-registratie, maar check FF pagina 1 onderaan. Sorry voor de kromme zins-opbouw, heb vandaag geen school ;)
 

DeletedUser6

Guest
Aaah bedankt. Cool, trouwens, TW1 krijgt direct een setup met pre-registratie, maar check FF pagina 1 onderaan. Sorry voor de kromme zins-opbouw, heb vandaag geen school ;)
Over woensdag? Ik heb dat naderhand toch nog op diverse plekken aangegeven dat het maandag was? :X
 

DeletedUser6

Guest
Ahh in die 2e zin, aangepast :). Ik had eigenlijk alleen de header aangepast voor wat extra duidelijkheid. De rest van de post had ik zo gelaten. (ook omdat ik er al een 2e post achter had gezet. )

Maar wat bedoel je met Gyulai? Want volgens mij heb ik die afschuwelijke naam ondertussen wel overal correct geschreven? :p

EDIT: nvm got it.
 

DeletedUser888

Guest
Zulke momenten hebben we allemaal toch wel? Ga trouwens ook hier wel starten. Lijkt me wel grappig. Zeker nu we wel normale provincie spreiding hebben, niet zoals in ermitage waar iedereen in een helft ligt :/.
 

DeletedUser

Guest
Mooi we hebben een nieuwe stam. Tenminste die gaan we oprichten. Kijk op het AF onder stamwerving
 

DeletedUser888

Guest
Als het zoiets gaat zijn als DrC, dan wel. Hoop het wel, maar forumwervingen zijn nooit echt mijn favoriet. Aangezien tears/swashted meedoet zal het wel zo zijn.
Kijken of ik 2 nr1 stammen kan bijbenen en in twee top 5's staan :p
 

DeletedUser503

Guest
onderhoud wordt dat de tribe skills of meteen de nieuwe wereld :D

was gvd wel net edels aan het uitsturen :/
 

DeletedUser888

Guest
onderhoud wordt dat de tribe skills of meteen de nieuwe wereld :D

Zou samen gaan, dus beide denk ik. Maar zal wel even wachten met het inloggen want met een hoop mensen in de zelfde prov liggen is neit gunstig ;)
En ik had 11:11 voor launch tijd dus hoop dat het nu is
 
Bovenaan