Discussie De Taverne: Bastille

DeletedUser50

Guest
Devesion Maar natuurlijk zijn er wel spoilers. Boven je typvlak (rechts) staat een knop met een vraagteken erin, die geeft je de code [ spr][/spr], wat een spoiler is. En je kunt natuurlijk ook zelf die code typen.
 

DeletedUser31

Guest
IDDOMANOAH uuh... Snap je niet de reden waarom zoveel def met zijn edel meeloopt ofzo? Volgens mij zou elk ervaren speler wel de bedoeling hiervan snappen ;)
 

DeletedUser

Guest
h3Rvvin Nouja, hij moest 4 dagen lopen met een edel, ik zou er liever OS achteraan sturen, mocht het verkeerd gaan dan heb je altijd de OS nog, nu is hij 6 def dorpen kwijtgeraakt. (Hij had er ook 2 uitstaan in BBdorpen die natuurlijk zonder geloof en muur zo te doden waren.) Hij had in principe ook 1 bijl en 1 edelman kunnen sturen, tis toch een bbdorp.
 

DeletedUser

Guest
precies dus snap die volle deff edels zeker niet
bij de laatste edel zou je dat wel kunnen doen
met daarvoor edelclears maar niet met deff dat is gewoon dom
 

DeletedUser31

Guest
Dat zijn ook zijn laatste edels verwacht ik, met het oog op het feit dat direct wanneer het dorp is overgenomen dat er als os staat... Ik snap Devesion wel, en daar heb je zeker een punt, maar het is niet zo de bedoeling geweest om met deze def te clearen... en dat hoef ik IDDOMANOAH niet uit te leggen toch ? :p
 

DeletedUser

Guest
Klopt, het was inderdaad de laatste, maar toch, het is zeker een risico als je 4 dagen meot lopen om de OS bij je edels te zetten. Zeker als daarvoor een bericht van -M- komt: "Wij zien barbarendorpen, dus dat is edelruimte" *kijkt Nelle aan*
 

DeletedUser

Guest
en zijn aanvallen kwamen 's nachts aan, dus dan had hij zeker de tijd om zijn OS daarheen te brengen ;).
 

DeletedUser

Guest
heb misschien niet heel goed naar de berichten gekeken of het is er niet aan te zien vandaar mijn conclusie
 

DeletedUser731

Guest
IDDOMANOAH;n16752 zei:
is de oorlog begonnen?
ik zie dat Dummibear inactief is geworden?


Boe
VrnjRev.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser731

Guest
IDDOMANOAH;n17088 zei:
zag mooie gele nullen


Maar geen geel bolletje.
Dat je in puntenaantal niet groeit, wilt niet per definitie zeggen dat je inactief bent.
 

DeletedUser

Guest
altijd welkom
heb de gifbeker (Lees niet: koffie) klaar staan
maar gele bolletjes betekend paar dagen niks opgebouwd
dus was er ff tussen uit

Wat is er allemaal gaande?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser633

Guest
Nouja zondag gaan we er helemaal voor. We moeten de achterstand goedmaken dus we moeten wel. Gelukkig spelen we thuis dus denk dat het moet goedkomen. Zo niet volgend jaar geen Europa wat wel jammer zou zijn. Hebben die jonkies oranje toernooi voor niets afgezegd.

Of ging het niet over voetbal?

Op TW gaat het prima hoor. Bij jou IDDO?
 
Bovenaan