De grote jongens van ILL tegen mini's van -P-, wie doet mee?

DeletedUser2421

Guest
ILL een 'massa stam' waar alle top leden, hun veiligheid zoeken bij elkaar! Lekker gezellig elkaar internen is waar dit spel natuurlijk om draait? Als er ILL leden zijn die dit lezen, stap uit de massa stam die je die deze veiligheid geeft en laat zien dat je met een kleinere groep spelers ook dit spel kan domineren.

Voor spelers die het niet meer zien zitten, door een stam als ILL, wacht even met opgeven en probeer nog iets 'teweeg' te brengen zoals wij van -P- aan het doen zijn.

Zo zijn we even gaan kijken of deze spelers (van ILL), ook ze ook een aanvalletje hier en daar aankunnen.. Tot zover zijn we niet echt onder de indruk! Het edelen van dorpen van Chrunc werd me niet in dank afgenomen, maarja dat was wel te verwachten. Gelukkig is het hiermee wel duidelijk geworden, dat niemand bang hoeft te zijn voor de 'skils' van de nummer 1 van deze wereld, omdat het in willekeur basht, chrunc a.k.a. cringe... Zijn maatje Landrover is van de defense, dus mocht je 1 van de 2 als target zoeken, dan raad ik je chrunc aan. Veel dorpen staan leeg, omdat ie waarschijnlijk te snel gegroeid/internd heeft. Als ik ILL was, zou ik hem internen?

Het fijn zijn als er meerdere spelers, de moed verzamelen om ILL eens aan te vallen of te verkennen. Voor de ILL spelers raad ik hetzelfde aan, als we deze wereld nog interessant en divers willen maken.

Ik hoop echt dat jullie ons voorbeeld volgen, laten we er nog wat van maken, voordat we als eerst een wereld hebben waar vrede overheerst (kan toch niet de bedoeling zijn).

Zal ff een paar voorbeeldjes laten zien, van wat je tegen kan komen als je gaat 'vechten' met chrunch!

1617878216006.png
1617878303166.png
1617878336288.png
1617878399778.png
1617878412228.png
1617878426145.png
1617878489697.png
1617878607026.png

PS. vrede is iets voor de 'normale wereld', hier kan je lekker 'oorlog voeren'!
 

Bijlagen

  • 1617878444568.png
    1617878444568.png
    357,3 KB · Weergaven: 13

Axeterminator

Casual Lid
Chrunc heeft er ook een handje van om een stam te joinen, eerste week te spelen en zonder ook maar iets te zeggen te stoppen en gewoon door te spelen op andere wereld(en).
Kansloos.
 

chrunc

Nieuwerd
Ouch right in the feels.
Gefeliciteerd met je prestaties Juan :D
Ik moet zeggen dat het verzorgen van mijn pasgeboren kind iets meer voorrang heeft dan tw2.
dus tja het is wat het is op het moment.

Daarentegen mag je je maatje leafe vragen waarom hij 10 aanvallen stuurt midden in de nacht op een veroverd bb dorpje?
Was btw een dikke clear van hem had mij helaas verslapen waardoor ik geen kerkje had :(
Dus dat was zeer netjes gedaan :D
 

chrunc

Nieuwerd
Lol de stoere juan krijgt 1 grote geplande aanval van 2 spelers op zijn dak en is meteen 13 dorpjes kwijt en stopt het spel..........
 

DukeGer

Nieuwerd
De massastam ILL zoals boven gepost bleek geen uithoudingsvermogen te hebben, na weken van aanvallen op onze stam konden we steeds meer aanvallen dood laten lopen doordat we redelijk veel actieve leden hadden en goede verdedigers.
En plotseling liep de stam ILL leeg, het bleek naderhand dat het merendeel uit Griekse spelers bestond die dachten deze wereld snel te kunnen binnenhalen.
 
Laatst bewerkt:

DukeGer

Nieuwerd
De stam Lords Of War heeft de benodigde 1100 VP (overwinningspunten) gehaald als dominante stam.
En eindigt daarmee op de eerste plaats..
 
Bovenaan