Nieuws De grote forumverhuizing!

DeletedUser6

Guest
Aanstaande dinsdag, 19 mei zullen we het forum updaten naar de nieuwe software. We stappen dan over van vBulletin (5.1.6) naar Xenforo.
We zijn een lange tijd op zoek geweest naar een nieuwe software aangezien de laatste versies van vB gewoon niet lekker lopen. De oudere versies die wel lekker liepen worden momenteel niet meer ondersteund. Met Xenforo zouden we nu dus meer uit het forum kunnen halen en enige kwaliteit kunnen garanderen. Nieuwsgierig hoe dit uit gaat zien? Klik hier voor ons Betaforum.

In verband met de verhuizing zal het forum vanaf 09.00 offline zijn tot nader bericht.
 

DeletedUser6

Guest
De softwareupdate is, zoals jullie zien geslaagd! Er moeten enkel nog een paar kleine dingen getweaked en getuned worden. Dit zal z.s.m. gebeuren.
 

DeletedUser397

Guest
Even wennen wel, maar zie toch al wat impovements. Wel vrij vaal tov het oude en het spel welke beide heel kleurvol waren/zijn.
 

DeletedUser620

Guest
Grafisch vindt ik het een downgrade, maar qua functies is het zeker een goede vooruitgang.
 

DeletedUser516

Guest
leuk het forum , mischien via algemene PM in game , kenbaar maken mods , zodat er meer gebruik van maken , verder ziet er goed uit
 

DeletedUser498

Guest
Super!
Ik kan ook niet wachten totdat deze komt op het .US forum.
Ik vond hem al mooi sinds de beta.
 

DeletedUser6

Guest
Zoals jullie zien moeten er nog aanpassingen gemaakt worden, reageren op aankondigingen is vanwege het gebrek aan overzicht normaal niet mogelijk.

Dus dat zetten we nu weer uit :) Reageren kan altijd via speldiscussies e.d.
 
Bovenaan