Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

JJ-Caesar

Nieuwerd
Ik hoop echt dat deze bug eindelijk eens een keer verholpen wordt. Ik heb door deze bug al heel wat dorpen verloren omdat verplaatsing van legers gewoon niet kan omdat de app er iedere keer uitklapt. Ook nu weer, ik probeer legers te verplaatsen richting een een nieuw veroverd dorp. Crash, crash en crash....bah
 

JJ-Caesar

Nieuwerd
Ik denk dat een toekenning van 3000 kronen een goed gebaar is richting de ipad en iphone spelers op zijn plaats is. Nu ook weer...ik probeer legers te verplaatsen naar mijn def dorp...bam..bam...bam...iedere keer crashed de app...denk eraan dat ik wel kronen koop....en probeer mijn legers te verplaatsen, en iedere keer crashed de app. Innogames , doe hier iets aan !!!!!!
 

Dutchmen

Nieuwerd
Dat geldt ook voor mij op zowel iPad en iPhone. Heel irritant, want je kunt niet spelen rondom de nachtbonus ..
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Gister avond ook weer herplaatsen lukt niet en Ondersteuning sturen lukt ook niet, app crashed meteen.. onmogelijk... Toekenning van 3000 kronen inderdaad goed gebaar! dit is al de 3e keer in 2 dagen:mad:
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Laat me voorop stellen dat ik jullie frustraties goed begrijp, ik zou ook liever zien dat hier snel een fix voor is/was geweest. Met die reden ga ik er ook gewoon wekelijks nog achterna (tot op het vervelende uit). Echter zijn er ondertussen al meerdere complicaties in het hele proces geweest waardoor die gehoopte lijn er helaas niet is. Ik kan verder helaas niet veel meer doen dan benadrukken dat we hier als .nl zijnde echt wekelijks nog achteraan aan het gaan zijn bij InnoGames.

Over alles wat met kronen te maken heeft kan ik verder geen uitspraken doen, dus daar zal ik ook niet op ingaan.
 

JJ-Caesar

Nieuwerd
gratis kronen of niet, hier moet iets gebeuren !! Het is al maanden een ellende. Je kunt dit niet maken als gamebouwer. Ik koop kronen om snel een edel te kunnen recruteren En dan is die niet inzetbaar omdat de app crashed. Innogames moet hier nu echt wat aan gaan doen....wat ik schrijf is zeker niet boos tegen de NL moderators, jullie doen je best, maar Innogames bakt er niets van !!
 
gratis kronen of niet, hier moet iets gebeuren !! Het is al maanden een ellende. Je kunt dit niet maken als gamebouwer. Ik koop kronen om snel een edel te kunnen recruteren En dan is die niet inzetbaar omdat de app crashed. Innogames moet hier nu echt wat aan gaan doen....wat ik schrijf is zeker niet boos tegen de NL moderators, jullie doen je best, maar Innogames bakt er niets van !!
Ik maak voor de zekerheid wanneer ik toegang heb tot een pc een preset als ik weet dat ik 's avonds of 's nachts nog moet aanvallen. Je kan inderdaad niet rekenen op de app jammer genoeg.
 

Stressix

Casual Lid
Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik de hoop al heb opgegeven dat Innogames hier überhaupt iets mee gaat doen.
inderdaad voor ondersteunen een aanvallen na een bepaalde tijd in de avond moet je een preset gebruiken en helaas kan je doormiddel van een preset geen eenheden herplaatsen. Waardoor er inderdaad al vele eenheden zijn gesneuveld omdat de app iet naar behoren werkt en zo zijn er vele mankementen aan de app die het spelen toch iets minder soepel maken:(
 

Caemlin

Nieuwerd
Al nieuws omtrend dit probleem? Nog steeds zeer irritant wanneer je troepen wilt herplaatsen en dit gaat over de datum heen. Vertrek voor en aankomst na 00:00 uur.
 

JJ-Caesar

Nieuwerd
Laatste reactie 22 mei, we zijn nu 12 juli 2021. App crashed…..dit kan toch gewoon niet dat hier niets aan gedaan wordt !!!
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Vorige week kregen wij te horen dat er een fix geïmplementeerd zou moeten zijn geweest, vooraleer ik zoiets hier vermeld test ik het zelf eerst ook nog even. Helaas had ik op dat moment ook nog steeds crashes, dit over meerdere dagen even aangekeken en is ondertussen wederom doorgegeven. Er wordt dus wel iets aan gedaan, maar de vooruitgang die wordt geboekt is helaas minimaal.
 

Caemlin

Nieuwerd
Het is inmiddels al meer dan een jaar sinds deze melding op het forum. Helaas nog steeds niets opgelost. Wordt er uberhaupt nog aan gewerkt of heeft Inno de handdoek gegooid?
 

Demolition Team

Casual Lid
De hierboven beschreven problemen ervaar ik al sinds 2016/2017 op iOS. Ondertussen zou Inno al honderduizenden crashrapportjes moeten hebben ontvangen. De prioriteit is in maart verhoogd, maar is er al iets opgelost qua iOS bugs? Nope.

Ik snap dat jij als moderator geen invloed hebt op het oplossen van bugfixes, maar geef spelers aub geen hoop met 'de prioriteit is verhoogd', want we weten beide hoe weinig dat betekent bij Innogames. Zoveel bugs, zo'n slechte app heeft niks te maken met de moeilijkheid van het oplossen van het probleem. Het is regelrechte, bewuste verwaarlozing van de app, zeer beperkt onderhoud. Ga er maar van uit dat de app komende jaren hetzelfde zal blijven voor iOS.
 
Laatst bewerkt:

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ikzelf heb geen recente iOS device. Dus ik moet helaas 'vertrouwen' op de feedback en hulp van mensen met een iOS device. (waarvan vele dank voor degene die helpen ;-) )

We hebben de prio verhoogt, maar sommige bugs zijn wat meer hardnekker, of andere bugs komen er dan weer met een nog hogere prio tussen, daarmee dat sommige bugs langer op zich laten wachten. Echter zou dit toch al wel verholpen mogen zijn, (geef ik eerlijk toe)

Om dit probleem nogmaals aan te kaarten. Is het mogelijk om te vertellen wanneer de app crasht? is dit bij een bepaalde handeling, of na enige tijd? Dit zou de ontwikkelaars een heel stuk verder helpen.
 

Demolition Team

Casual Lid
Ikzelf heb geen recente iOS device. Dus ik moet helaas 'vertrouwen' op de feedback en hulp van mensen met een iOS device. (waarvan vele dank voor degene die helpen ;-) )

We hebben de prio verhoogt, maar sommige bugs zijn wat meer hardnekker, of andere bugs komen er dan weer met een nog hogere prio tussen, daarmee dat sommige bugs langer op zich laten wachten. Echter zou dit toch al wel verholpen mogen zijn, (geef ik eerlijk toe)

Om dit probleem nogmaals aan te kaarten. Is het mogelijk om te vertellen wanneer de app crasht? is dit bij een bepaalde handeling, of na enige tijd? Dit zou de ontwikkelaars een heel stuk verder helpen.

Dit is waarom er crash rapportjes zijn..... Die geven exact aan wat er mis is gegaan op welk moment, zodat de devs de oorzaak kunnen achterhalen. Crashrapportjes zijn er genoeg en de problemen zijn op het eerste gezicht niet moeilijk op te lossen, het kan natuurlijk iets ingewikkelder zijn. Maar dit gecombineerd met beperkte vooruitgang in het spel en loze beloften (bijvoorbeeld forten als eindspel en vele andere dingen) kunnen we concluderen dat de beperkte vooruitgang niet alleen in de app terug te zien is, maar ook in het gehele spel. Vrij apart om dit jarenlang, structureel onder het kopje "moeilijk op te lossen bugs" te schuiven, terwijl het duidelijk is dat er nauwelijks gezocht wordt naar een oplossing.

De app crasht om de paar minuten. Of het nou met het versturen van eenheden is of met het switchen van dorp. En nee, het ligt niet aan mijn telefoon en deze problemen spelen al jaren.
 

Caemlin

Nieuwerd
Ikzelf heb geen recente iOS device. Dus ik moet helaas 'vertrouwen' op de feedback en hulp van mensen met een iOS device. (waarvan vele dank voor degene die helpen ;-) )

We hebben de prio verhoogt, maar sommige bugs zijn wat meer hardnekker, of andere bugs komen er dan weer met een nog hogere prio tussen, daarmee dat sommige bugs langer op zich laten wachten. Echter zou dit toch al wel verholpen mogen zijn, (geef ik eerlijk toe)

Om dit probleem nogmaals aan te kaarten. Is het mogelijk om te vertellen wanneer de app crasht? is dit bij een bepaalde handeling, of na enige tijd? Dit zou de ontwikkelaars een heel stuk verder helpen.

wel een rare oproep om informatie te vragen over wanneer de app crasht. Er zijn al zoveel rapportjes, ios informatie, beschrijvingen gestuurd dat support er oogestapeld een flinke toren van kan maken.

maar het is echt heel simpel ; zodra je troepen verplaatst, anders dan met een preset, en de aankomst tijd gaat over de grens van de nachtbonus heen, (allebei de grenzen) dan crasht de app.

verder crasht de app zeer regelmatig bij wisselen tussen werelden. Maar los aub eerst de nachtbonus crash eens op. Zeer irritant met aanvallen net na de nachtbonus.
 

sniped

Casual Lid
Dit is waarom er crash rapportjes zijn..... Die geven exact aan wat er mis is gegaan op welk moment, zodat de devs de oorzaak kunnen achterhalen. Crashrapportjes zijn er genoeg en de problemen zijn op het eerste gezicht niet moeilijk op te lossen, het kan natuurlijk iets ingewikkelder zijn. Maar dit gecombineerd met beperkte vooruitgang in het spel en loze beloften (bijvoorbeeld forten als eindspel en vele andere dingen) kunnen we concluderen dat de beperkte vooruitgang niet alleen in de app terug te zien is, maar ook in het gehele spel. Vrij apart om dit jarenlang, structureel onder het kopje "moeilijk op te lossen bugs" te schuiven, terwijl het duidelijk is dat er nauwelijks gezocht wordt naar een oplossing.

De app crasht om de paar minuten. Of het nou met het versturen van eenheden is of met het switchen van dorp. En nee, het ligt niet aan mijn telefoon en deze problemen spelen al jaren.

Bedankt voor je bericht, we gaan er iets mee doen, na de grote update!
 
Bovenaan