Co-Speler aanbieding

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
beste ik excuseer mij alvast als dit niet op de juiste plaats is gepost,
Maar bij deze wou ik me melden aan mede spelers dat ik wel wil co-en op een acc ,
Ik zou me zelf profileren als een top 100 speler die graag dingen bij leert en aggressieve/offensieve speelstijl heeft. heb al wat uit getest in bastille en denk door te co-en wel ver te kunnen raken.
Echter zou ik wel niet heel actief spelen en slecht 2x per dag " effe é online komen en farms etc doen. een actieve main speler is dus alvast vereist.
Voor communicatie prefereer ik skype of Facebook. Indien geintresseerd stuur alvast een pm (eventueel met extra vragen etc)
 

DeletedUser6

Guest
Bij deze zou ik jou en alle andere spelers graag willen waarschuwen dat Co-op momenteel verboden is. Dit word alleen toegestaan via de officiële co-op functie die momenteel nog niet in de beta geïmplementeerd is.
 

DeletedUser476

Guest
Relax, je mag toch wel met meerdere personen op 1 account spelen? Ik denk namelijk dat hij dat bedoelt. Zover ik weet is dat niet verboden? Ik kan me natuurlijk vergissen.
 

DeletedUser405

Guest
ripjack;n10588 zei:
Relax, je mag toch wel met meerdere personen op 1 account spelen? Ik denk namelijk dat hij dat bedoelt. Zover ik weet is dat niet verboden? Ik kan me natuurlijk vergissen.

Nee dat mag niet. Enkel via de officiële co-op tool, maar die is er nog niet. Tot die tijd is het dus niet toegestaan.
 

DeletedUser

Guest
dan mogen jullie wel beetje haast achter moeten leggen
want is gewoon te erg dat dit al van september mee bezig zijn en als dan naar suport gaat dat mensen gewoon 3 account spelen wordt alleen maar gezegd dat naar gekeken wordt
maar in tussen cheater gewoon door kunnen gaan
 

DeletedUser

Guest
killerbee111;n10961 zei:
dan mogen jullie wel beetje haast achter moeten leggen
want is gewoon te erg dat dit al van september mee bezig zijn en als dan naar suport gaat dat mensen gewoon 3 account spelen wordt alleen maar gezegd dat naar gekeken wordt
maar in tussen cheater gewoon door kunnen gaan

Stel je niet aan de devs zijn druk bezig, ze hebben ook een leven naast dit spel.
 

DeletedUser476

Guest
Het zijn inderdaad vrijwilligers, het is jammer dat het niet meteen allemaal behandeld kan worden, maar inderdaad, mods hebben ook gewoon een leven. Het komt vast vanzelf wel. Verder zijn het natuurlijk moeilijk te bewijzen dingen.
 

DeletedUser

Guest
ripjack;n10966 zei:
Het zijn inderdaad vrijwilligers, het is jammer dat het niet meteen allemaal behandeld kan worden, maar inderdaad, mods hebben ook gewoon een leven. Het komt vast vanzelf wel. Verder zijn het natuurlijk moeilijk te bewijzen dingen.


want TW zelf was zelfde week ripjack lijkt hier wel los geslagen boel met co op dingen helft van spel werk steed bagger en beloven van alles maar naar komen doen ze gewoon niet
 

DeletedUser476

Guest
Killerbee, simpele vraag, weet je wat een beta is? XD Ze zijn er druk aan bezig, in een beta kun je niet verwachten dat alles al werkt, daarvoor is het een beta. Dit is verder een functie die niet mis mag gaan, dat levert heel veel problemen op (stel je maar eens voor dat je per ongeluk op de account van een vijand terecht komt, in plaats van degene die je de co-op aanbood.
Dit is het laatste dat ik erover ga zeggen, deze discussie is al vele malen gevoerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan