Discussie Co-op

DeletedUser6

Guest
Jullie hebben er vast wel vaker over gehoord of er naar gevraagd, dus bij deze alvast wat informatie over de aankomende co-op functie. De belangrijkste vraag, wanneer komt de functie, kan ik echter nog niet voor jullie beantwoorden. Echter hoop ik dat de vertalingsopdrachten en wiki entries een teken zijn dat hij er spoedig aankomt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vroeg mij af,
Stel dat een persoon met 500k punten samen gaat spelen op een ander account van 500k punten, gaan zijn/haar dorpen dan naar dat andere account, dus dat je een account krijgt van 1000k, of blijven het 2 accounts op zich en zal je dus het andere account over moeten edelen?
 

DeletedUser

Guest
Het zijn twee aparte accounts en de dorpen behoren aan de accounts. Het is een co-op geen merge, dus de dorpen zullen dus gewoon gescheiden blijven.
 

DeletedUser602

Guest
"Er is een maximum van 2 Coop spelers op een account (één primaire gebruiker en 2 Coop partners)"
Als ik het dus goed lees, stel ik speel op 5 werelden, dan heb ik nog steeds een maximaal limiet van 2 coöp partners die over alle speelwerelden kunnen 'roamen'.

"Als je Coop partners op dezelfde wereld spelen, dan moeten ze samen met jou in één stam zitten."
Is hier niet een ingame controle systeem voor geïmplementeerd?
 

DeletedUser874

Guest
Ik heb de indruk dat het werkt zoals de VV optie van TW1, alleen dan wat uitgebreider.

"Er is een maximum van 2 Coop spelers op een account (één primaire gebruiker en 2 Coop partners)"
Als ik het dus goed lees, stel ik speel op 5 werelden, dan heb ik nog steeds een maximaal limiet van 2 coöp partners die over alle speelwerelden kunnen 'roamen'.

Ik geloof dat je 2 co-op partners kan hebben per wereld.

"Als je Coop partners op dezelfde wereld spelen, dan moeten ze samen met jou in één stam zitten."
Is hier niet een ingame controle systeem voor geïmplementeerd?

Kan je uitleggen wat je bedoeld met deze vraag?
 

DeletedUser602

Guest
Ik geloof dat je 2 co-op partners kan hebben per wereld.
Vanwege dat plaatje op de Wiki, van "Your Realms". Lijkt alsof je beheer krijgt over alle werelden van die speler.

Kan je uitleggen wat je bedoeld met deze vraag?
Hmm verkeerd gekeken, leek net alsof er op de wiki een uitleg stond gegeven van strafbare feiten (dus dat je iemand co-op maakt buiten je stam). Maar ergens anders staat uitgelegd dat je een lijst krijgt met spelers uit je stam die je kunt vragen.
 

DeletedUser874

Guest
Het 'Your Realms' is je login scherm. Daar staan je eigen werelden en het account van de speler waarop je co-op partner bent (en dus enkel van de wereld waarvoor je co-op partner bent).

Het lijstje is regels en beperkingen :p Dat van je stamgenoten is een beperking ;)
 

DeletedUser602

Guest
Het lijstje is regels en beperkingen :p Dat van je stamgenoten is een beperking ;)
Klopt, was even goed opletten ;)
Zou eigenlijk even cursief per regel met blokhaken moeten worden toegevoegd ofzo :p
 

DeletedUser516

Guest
idd op het oude VV systeem van TW 1 (daar is tie weer sandert ) kon je je vakantievervanging aan 1 iemand geven , dit kon buiten je stam zijn (stel spionnen die dat vaak deden) of aan iemand in de stam ,
wat ik nu begrijp is : dat CO-op je gehele account kan beheren ? en ook iemand van je EIGEN stam MOET zijn ?? klopt dit ?

en was het in het begin niet de bedoeling dat er max 10 spelers mee konden spelen ?
 

DeletedUser888

Guest
Vind het wel slim dat het nu per se iemand uit je stam moet zijn, geen gedoe met spionnen enzo. Verder vraag ik me wel af of je het zelfde doelwit kan aanvallen. Waarschijnlijk wel, want je zit in dezelfde stam, maar toch handig om te weten
 

DeletedUser874

Guest
idd op het oude VV systeem van TW 1 (daar is tie weer sandert ) kon je je vakantievervanging aan 1 iemand geven , dit kon buiten je stam zijn (stel spionnen die dat vaak deden) of aan iemand in de stam ,
wat ik nu begrijp is : dat CO-op je gehele account kan beheren ? en ook iemand van je EIGEN stam MOET zijn ?? klopt dit ?

en was het in het begin niet de bedoeling dat er max 10 spelers mee konden spelen ?

Co-op kan je gehele account beheren, ze kunnen enkel niet je kronen uitgeven. Ze kunnen wel hun eigen kronen op jouw account uitgeven.

Het moet inderdaad iemand uit je eigen stam zijn.
 

DeletedUser6

Guest
Hey kinders!

Mochten jullie nog meer vragen over co-op hebben, waarom testen jullie het niet gewoon uit op onze .beta market? Hoe meer bugs we daar er uit kunnen halen des te reëler is de kans dat wij hem met 1.21 hebben ;)
 

DeletedUser516

Guest
Hey kinders!

Mochten jullie nog meer vragen over co-op hebben, waarom testen jullie het niet gewoon uit op onze .beta market? Hoe meer bugs we daar er uit kunnen halen des te reëler is de kans dat wij hem met 1.21 hebben ;)

1.21 das over week of 4 a 5 ? want eerst 1.20 helaas :(
 

DeletedUser6

Guest
1.20 is woensdag de 15e. Volgens ons normale schema zou 1.21 op 29 juli moeten zijn.
 

DeletedUser516

Guest
weekje of 4 dus :D .... nou wat een feest :D ... hiep hoi ... ik ga ff een vlag kopen , dan kan ik hem uithangen als het zover is :p
 

DeletedUser397

Guest
weekje of 4 dus :D .... nou wat een feest :D ... hiep hoi ... ik ga ff een vlag kopen , dan kan ik hem uithangen als het zover is :p
ik heb al men poster klaar :p
keep-calm-and-love-your-co-op-2.png
 
Bovenaan