Cheaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yaana

Nieuwerd
Ik weet niet of dit de juiste plek is...

Ik heb vanmorgen een stamlid van mij uit onze stam gezet, Kampfschwein, wegens cheaten. Hij heeft onmogelijke aantallen troepen en edels, via anderen heb ik vernomen dat hij al eerder een ban heeft gehad, Dit soort mensen horen wat mij betreft een permanente ban te krijgen, kennelijk was de eerste ban die hij kreeg geen reden om eerlijk te spelen. Ook al zou hij ene fortuin uitgegeven hebben dan nog is het niet mogelijk om zijn aantallen te hebben, zoals bijvoorbeeld 5 edelmannen

Ik mag toch hopen dat dit snel aangepakt gaat worden
 

DeletedUser2554

Guest
Het is goed dat de community de echte cheaters beginnen te onderscheiden van de mensen die er heel veel tijd en moeite in steken
Ik hoop dat in het vervolg alle stamleiders meteen kicken als iemand cheat

Want het wordt teveel getolereerd
 

Buggs Bunny

Nieuwerd
Het is goed dat de community de echte cheaters beginnen te onderscheiden van de mensen die er heel veel tijd en moeite in steken
Ik hoop dat in het vervolg alle stamleiders meteen kicken als iemand cheat

Want het wordt teveel getolereerd
En dat zegt hij. De meester van de misleiding die ook suport om zijn vingertje wind.
 

DeletedUser2554

Guest
@Buggs Bunny ik verwijs je naar de hall of fame , daar waar ik zovaak insta dat je men naam beugezien bent
Vrijwel al men wereldwins zijn voor de tijd van de bugs en de meeste voor de tijd van de bots
Ik won meer werelden van betere spelers vroeger , dan nu in dit tijdperk
Stop met haten g , heeft geen nut
Je maakt alleen jezelf moe
 

Buggs Bunny

Nieuwerd
@Buggs Bunny ik verwijs je naar de hall of fame , daar waar ik zovaak insta dat je men naam beugezien bent
Vrijwel al men wereldwins zijn voor de tijd van de bugs en de meeste voor de tijd van de bots
Ik won meer werelden van betere spelers vroeger , dan nu in dit tijdperk
Stop met haten g , heeft geen nut
Je maakt alleen jezelf moe
Pardon stop met haten ? En dat zegt uitgerekent die gene die ingame spelers van van alles en nog wat uitscheld als hij een keer het buitmeestertje niet haalt. Dat zegt iemand die BB dorpen edeld en vervolgens met een dikke nek spelers belachelijk maakt. Zegt degene die feiten verdraaid om zichzelf in een mooi daglicht neer te zetten. Je bent en blijft gewoon een naar mannetje die zichzelf een hele meneer vind die ook nog eens alleen in de nachtbonus durft aan te vallen met 3 van zijn co accounts. Dus hou aub je bijdehandte opmerkingen voor je.
 

DeletedUser2554

Guest
Ow . dus omdat ik mijn clear en die van men provgenoot time voor de trein van een andere stamgenoot , ben ik een slecht persoon . WAT EEN NARE MAN DIE DS , zijn clear versturen ipv zelf door te farmen voor een STAMGENOOT , WAT EEN SCHANDE
Komop allemaal dit kunnen we niet tollereren van DS
Hoe durft hij zijn stamgenoten helpen!!!!! WAT EEN SLECHTE STAMLEIDER EN TIRAN

Ow en hij bot en duped , en heeft support omgekocht daarom wordt hij niet gebanned!!!!
Effe een chatje aanmaken allemaal , om met alle stammen tegen deze vreselijke stamleider samen te spelen en mss een kans te maken om te winnen
Schandalig hoe hij zen nachten opoffert voor zijn stamgenoten

Bah bah wat een viezerik
Nog een keer stop met haten G

Als iemand uit het niks uitgescholden wordt ben ik het wel xd
Ik krijg dagelijks verwijten naar men kop
Of wordt beschuldigd vanalles en nog wat dat niet waar is

Stop met salty zijn en speel je spel xd

Bijdehandte opmerkingen
Gewoon straight up facts

Mijn coops zijn er voor mij door de dag
dus doe ik wat nodig is tijdens de nacht
Dat heet Teamwork
Maar als deze grandioze eikel van een DS vrienden kan vinden om keer op keer mee te spelen

Moet een geweldig persoon als jou , puur van hart en legit af , en een topper in de TW2 Scene , dan moet jij toch makkelijk ook toppers vinden om mee te spelen waarmee je uren bespreekt zodat 24/7 iemand op het acc is
Maar nu ga je afkomen met nee ik kom buiten en heb een echt leven

Dan waarom haten en niet gewoon het spelletje afsluiten ipv erover te wenen gelijk een klein kind
En mensen beschuldiggen van Teamplay kekw
Echt een zwak argument

JA JULLIE SPELEN MET TEAMWORK , NIET EERLIJK
 

DeletedUser2554

Guest
En BTW als dit over page gaat , dan moet ik wel heel hard lachen
Want Page gebruikt gewoon een bot , en als ik zelf farm heb ik alsnog de buitmeester
Had nooit ook maar een vermoeden omdat ik meer farmde , maar toen een BB werd genomen in die prov , kwamen er nonstop farms op , terwijl page gewoon antwoord op bericht en zegt was per ongeluk . bleven ze daarna nog komen xd
Botje vergeten refreshen , iedereen weet dat een bot dat gewoon doet
Van mijn zal je niet van 5 dorpen aanvallen krijgen op dezelfde BBs
Gewoon mad omdat ondanks bot ik nog sneller farm? xd
 

Buggs Bunny

Nieuwerd
Gaat niet over Page knulletje . Ook ik heb het co van 2 spelers die jij gewoon voor rotte vis uitmaakt.
Ik weet niet waar jij omkopen leest ik heb het over slijmen en roepen dat je aan het testen bent en er mee weg komen . Zijn je eigen woorden knul. "ik geef gewoon toe en zeg dat ik test " zijn je eigen woorden. Maar als je idd zo'n normaal knulletje bent zeg je dus dat jij 24/7 wakker bent en leeft op een blikje red bull?
De rest wat je uitkraamt is om je eigen ego te boosten daar kick je nog al op . Net als feiten verdraaien jij scheld iemand stijf en loopt aan je stamgenoten te verkopen dat je word "gehaat" zoals jij dat zo mooi zegt. Zelfs hier loop je namen te noemen omdat jij denkt dat mensen een bot gebruiken je moet je kapot schamen. Support zou er toch boven op zitten volgens jou ? De persoon die jij noemt heeft geen enkele ban gehad dus hou je bij dingen die wel kloppen.
Mede door jou en een aantal van jou stamgenoten is de nl communitie zo klein geworden omdat jullie de boel al jaren lopen te flessen. Roepen dat jij de beste bent . Blijkbaar is dat dus ook niet het geval aangezien je op de duiste server niet echt kan mee komen . Droom lekker verder knul .
 

DeletedUser2554

Guest
Gaat niet over Page knulletje . Ook ik heb het co van 2 spelers die jij gewoon voor rotte vis uitmaakt.
Ik weet niet waar jij omkopen leest ik heb het over slijmen en roepen dat je aan het testen bent en er mee weg komen . Zijn je eigen woorden knul. "ik geef gewoon toe en zeg dat ik test " zijn je eigen woorden. Maar als je idd zo'n normaal knulletje bent zeg je dus dat jij 24/7 wakker bent en leeft op een blikje red bull?
De rest wat je uitkraamt is om je eigen ego te boosten daar kick je nog al op . Net als feiten verdraaien jij scheld iemand stijf en loopt aan je stamgenoten te verkopen dat je word "gehaat" zoals jij dat zo mooi zegt. Zelfs hier loop je namen te noemen omdat jij denkt dat mensen een bot gebruiken je moet je kapot schamen. Support zou er toch boven op zitten volgens jou ? De persoon die jij noemt heeft geen enkele ban gehad dus hou je bij dingen die wel kloppen.
Mede door jou en een aantal van jou stamgenoten is de nl communitie zo klein geworden omdat jullie de boel al jaren lopen te flessen. Roepen dat jij de beste bent . Blijkbaar is dat dus ook niet het geval aangezien je op de duiste server niet echt kan mee komen . Droom lekker verder knul .

Ten eerste , ik heb die wereld niet afgespeeld
Nog minder heb ik ooit de munten gebruikt die ik geduped heb

Tevens heb ik ook mezelf gerapporteerd toen

Tevens heb ik bewijsmateriaal doorgestuurd naar Inno via elk mogelijk kanaal

Maar zeggen dat ik een duper ben en dat nodig heb om te winnen is BS
Want voor het dupen bestond was ik dominanter in dit spel dan erna

Veel dominanter
Coops die ik uischijt? dat betwijfel ik ten sterkste , mag je wel eens bewijs van laten zien
En ja ik trashtalk mensen idd

Dit is een oorlogsspel
Als je geknuffeld wilt worden en gewiegd wilt worden , flikker dan op naar een spel waar je geen oorlog moet voeren
De duitse is foutgelopen idd
Maar het grappige is dat als je erbij was en er iets vanaf wist , is het foutgelopen omdat er juist niet naar mijn tactisch plan geluisterd werd door de meesten

Degene die wel luisterden zijn geen tot amper dorpen verloren
Ik was vrijwel solo een hele stam aant tegenhouden en heb nooit een dorp verloren daar
Tevens dupete beiden stammen waar we tegen speelden het spel de verdoemenis in
Ook nog is een onterechte ban voor Axterminator , een van de beste spelers die dit spel ooit heeft aangreraakt
Hiervoor ben ik dus ook hogerop bij inno gegaan , sindsdien is daar ook het supportteam uitgebreid

Weet niet of het daar door komt tho
Ik hoef niet te dromen knul
Er is een reden waarom jij poep probeert te praten over mij net zoals velen en niet over jou
Wie weet zelfs wie je bent lol
Volgens mij niemand , er worden heel veel dingen over mij verteld
Vroeger kon het me nog irriteren , maar ben het intussen zo gewoon , dat ik het gewoon weg lach
En Je kan me gerust toevoegen op discord

Kan je zelf de laatste tickets met Kr33log lezen
En hoe ik hem verwijt dat hij aangaf een goede manier gevonden te hebben om dupers er tussenuit te halen
Maar er wordt toch niks aan gedaan
Maar ja doen alsof je dingen weet , terwijl je een nietsnut bent met behoorlijk slechte bronnen voor je info zegt genoeg

Ik neem aan dat je dus bedoelt dat ik aan het dupen ben ? xd
Ja als ik met dupen makkelijjk kon wegkomen , waarom zou ik dan 5 buitreeksen achter elkaar moeten halen xd
Ik ben wss de meest gerapporteerde speler in heel de TW2 NL geschiedenis
En ben er nog steeds
Helaas doet inno heel weinig eraan

Maar soit dit was het laatste bericht dat je van me krijgt
Je hebt nu 2 keuzes
1. Gebruik bots en dupes zoveel als je wilt en probeer mij te beaten
2. stop met wenen , en doe een nieuwe pamper aan

Het grappige is dat mensen mij trashtalken dat ik zogezegd niks kan , maar het onmogelijk vinden om 1 sec treinen te versturen

Dat is gewoon hilarisch

Edit ; 1. Dat page bot is geen vermoeden
Als je iemand pmed en die antwoord , en toch vertrekken uit alle dorpen naar dezelfde BB DEF FARMS
Dan weet ik gewoon dat je je bot vergeten te refreshen bent
Anders is het gewoon rete dom om op paar uur 4k deftroepen met intentie dood te lopen op een dorp dat overgenomen is kekw

Maar hey , i dont care , bots farmen zeer inefficient
Van mij mag Page bot gebruiken
Dupen daarentegen ben ik wel zeer op tegen
Iedereen die wilt kan mij toevoegen op discord DS96#4004
En dan zal ik screenshots doorsturen van zowel gesprekken met kr33log als met Vitoriano ( Hoofd van de comm managers)
Ik kan gewoon bewijzen dat ik recht in men schoenen sta
Tis door mensen als jou dat ik ook van alles screens pak
En dus voorbereid ben op valse beschuldigingen
 

Buggs Bunny

Nieuwerd
Voor mij ben jij lucht vriend. Je vorm van communicatie zegt meer dan genoeg. Je springt continu in de verdediging.
Zelfs hier kan je het niet laten mensen uit te schelden en beschuldigen.
Dat je je voorbereid op beschuldigingen zegt al meer dan genoeg.
 

DeletedUser2554

Guest
Voor mij ben jij lucht vriend. Je vorm van communicatie zegt meer dan genoeg. Je springt continu in de verdediging.
Zelfs hier kan je het niet laten mensen uit te schelden en beschuldigen.
Dat je je voorbereid op beschuldigingen zegt al meer dan genoeg.

1. Voorbereid zijn is tegenwoordig een negatieve eigenschap ?
2. Ik heb niks te verbergen , ik geef men discord publiek voor een reden schatje , ik wordt door jou beschuldigd zonder enig bewijs , terwijl de hele wereld het eens is over Kampfschwein , tevens ook over Page en Ice The 1st
3. Als ik lucht was zou je het niet nodig vinden om mijn stamgenoten (waar ik coop van heb) valse beschuldiggingen van mij te sturen
4. moet ik je een doos zakdoekjes opsturen , het is heel duidelijk dat je best salty bent , als je met iets zit , praat met iemand ipv TW2 forum en pms te gebruiken als uitlaatklep voor je eigen faillure
5. Als mijn communicatie je niet aanstaat waarom dan ook maar praten over mij , je kent me duidelijk en je weet dat ik daarop reageer. Tranen van mensen als jou voeden mijn levenskracht. Ooooooh DS is toxic , laten we incomplete en gelogen verhaaltjes rondvertellen , want dat is niet toxic xd
Kom is met een echt argument swa , of houd je bullshit voor jezelf

Ow en ik beschuldig mensen en scheld mensen uit , maar ik schiet wel in de verdediging xd
De mensen die dit spelletje kennen en mij echt kennen hebben allemaal respect voor mij
Zelfs veel oude vijanden
Beter nog de meeste mensen in mijn stam , zijn ooit vijanden van mij geweest
 

Buggs Bunny

Nieuwerd
Die 3 vrienden van je die je in je stammetje hebt ? Jij bent degene die via je coops mensen zaken in de schoenen schuift die nooit gezegd zijn. Respect naar jou toe is heel ver te zoeken bij het grootste deel van de communitie. Je was altijd te lui om ook maar 1 farm de deur uit te sturen omdat je toch de bug gebruikte( zijn je eigen woorden) En nu streef er naar dagelijks buitmeester binnen te halen ? My ass je hebt gewoon weer iets gevonden waar Kr33log niet van op de hoogte is. En wie zou jou nu echt willen kennen jou nek is dikker dan de omvang van een olifant. Je word door iedereen uitgekotst alleen al om het feit dat je woorden verdraaid. De hele wereld praat niet eens over jou al zou je dat wel een hard plassertje bezorgen.
 
Laatst bewerkt:

Page

Nieuwerd
hahaha loop je nou nog te huilen vriend DS. Omdat ik 2x buitmeester vd dag had? Omdat ik net even eerder dan jij "geboren voor succes" binnen had gesleept? Zielig menneke ben je en blijf je. Geen respect voor je op welke manier dan ook. Je hebt het voor zoveel spelers verziekt dat ze in grote getalen zijn afgedropen. Geef het nog max 10 werelden en dan mag je tegen jezelf spelen. Valt me overigens mee dat je mattie toffel zich weet in te houden deze wereld. Of durft hij ook niet meer na een dikke ban? Praatje pot, tralala en om je eigen woorden te gebruiken: strooi jij maar fijn zand in vagina's dan hou je er zelf tenminste een schrale leuning aan over.
 

nkleen

Nieuwerd
zegt diegene die een nieuw account moet maken omdat hij gebanned is van dupen ;) sommige onder ons weten dat jij ice bent ;) maar jah ik vertel een 'leugen'? Ow ja je vergeet ook het feit dat we "bb's edelen" van mensen die al direct op grijs gaan na een mislukte aanval ;) Ga gewoon terug in je bedje gaan slapen en op je duim zuigen man :) Als je het spel niet kent/kan spelen hou dan je grote mond en hou de community levende.

Owja het is enkel ds die toxic zit te praten... Je weet wel die keren op laarne met je grote mond. hé ik kon niet deftig aanvallen of deffen en jij was beter dan ik ;). Nochtans ben jij op terebovlia direct gestopt nadat je een hele domme actie gedaan hebt door een treintje te sturen nadat je al 2 aanvallen vooraf had gedaan. Maar ja das hoe een pro speelt? :rolleyes:
 

nkleen

Nieuwerd
hahaha loop je nou nog te huilen vriend DS. Omdat ik 2x buitmeester vd dag had? Omdat ik net even eerder dan jij "geboren voor succes" binnen had gesleept? Zielig menneke ben je en blijf je. Geen respect voor je op welke manier dan ook. Je hebt het voor zoveel spelers verziekt dat ze in grote getalen zijn afgedropen. Geef het nog max 10 werelden en dan mag je tegen jezelf spelen. Valt me overigens mee dat je mattie toffel zich weet in te houden deze wereld. Of durft hij ook niet meer na een dikke ban? Praatje pot, tralala en om je eigen woorden te gebruiken: strooi jij maar fijn zand in vagina's dan hou je er zelf tenminste een schrale leuning aan over.
de enige die ik zie wenen ben jij ;) enkele dorpen verliezen en direct naar een andere wereld gaan lopen met de hoop dat ze daar je bot niet gaan ontdekken? Of is het omdat je weet dat je op terebovlia geen kans maakt omdat je de skills niet hebt? Ik laat de keuze nog aan jou ,)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dit lijkt een beetje uit de hand te lopen.

Laat ik ten eerste maar aangeven dat het melden van eventueel valsspelen en soortgelijk gedrag niet op het forum vermeld dient te worden. Hiervoor dient men enkel gebruik te maken van de Supportool.

Verder heeft de ondertussen ontstane discussie niet echt een plaats op dit forum, gezien het originele onderwerp van dit topic ook eigenlijk niet op het forum hoort zal ik dan ook een slotje plaatsen. Over een paar dagen zal dit topic dan naar het archief verdwijnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan