Verholpen Bug ranking - TWX-16215

DeletedUser1517

Guest
Beste,

Sinds vanmorgen heb ik een nieuwe bug in verband met de ranking lijst, waarbij aantal dorpen, punten per dorp en punten door elkaar staan en de ranking dus niet klopt.
Browser: Google Chrome
Deze bug doet zich bij mij voor op laptop, windows 10.
Screenshot:
Ik heb al gerefreshed, maar ook dit helpt niet. Verder ervaar ik dit probleem enkel op wereld 14, niet op een andere wereld waar ik speel.

Alvast bedankt,
NLC132

Idem hier :)

upload_2017-9-4_14-24-28.png

Ik denk dat het de schuld is van dat "fantastische" eindspel dat ze aan het installeren zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1517

Guest
Oke, want nu heb ik hem ook op mijn andere wereld :)
 

DeletedUser503

Guest
Op de nieuwste wereld lijkt het er sterk op dat we op volgorde van VP veroveringspunten opgedeeld worden
 

DeletedUser1497

Guest
Je kunt sorteren door 2x op het woord punten boven de punten kolom te klikken en dan staat het weer op de normale volgorde (voor even).
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Op de nieuwste wereld lijkt het er sterk op dat we op volgorde van VP veroveringspunten opgedeeld worden

Al helemaal als je naar de stammen kijkt, maar goed dit heb ik ook al vermeld in mn rapport :p

edit- Bug is inmiddels bij Inno gemeld.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser822

Guest
Hoop dat het snel opgelost is, w1 Alnwick ligt iedereen in een deuk!
alleen nr's 1,2,3 zijn het zelfde de rest is of gezakt of gestegen
 

DeletedUser1616

Guest
@jfas40 De punten zijn al zoals het zou moeten via de nieuwe spel Dus hoogstwaarschijnlijk zit de #1 al in de meeste provincies of bij gelijk spel heeft hij de meeste dorpen. Etc. dat is basically the bug. Ipv. de nieuwe wereld hebben ze de ranking op alle werelden al via de nieuwe eindspel systeem ingevoerd.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Let je wel op je dubbelposts? :D. En nee CTRL F maakte het niet makkelijker :D
 
Laatst bewerkt:

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Muah, ik heb gewoon even gespeurd bij de ranglijst en vervolgens element inspecteren. Sprong er vrijwel meteen uit :D
 
Bovenaan