Beste Spelers Belgie/Nederland

seayeon

Bekend Lid
@Droeftoeter zoals ik al eerder zei

Zoals ik zei , top 3 aller tijden

DamianD : Zowel tegen als mee samen gespeeld
Number201 : Enkel tegen gespeeld
Nkleen : Zowel tegen als mee samen gespeeld

En fuck it , zal nog wat grote namen droppen , sommige staan er wel tussen

Rotte clowns : Alleen mee samen gespeeld
Mighty hood : Alleen tegen gespeeld
blzdpeter : Alleen tegen gespeeld
@pierlalaa : Met en tegen gespeeld

Er zijn er nog wel hier die wss een nominatie verdienen waar ik nooit tegen heb gespeeld
en @Droeftoeter wie zou jij nomineren :)
 

Droeftoeter

Casual Lid
Ik ken nog niet echt veel mensen hier. Dus ik kan nog niet echt oordelen. Kan alleen op basis van w41 oordelen. En dat is niet echt een goede beoordeling want dan krijg je alleen nominaties op basis van 1 goede wereld. Dit gaat over mensen die elke wereld goed presteren toch?

En ik had even over je lijstje heen gelezen. Zag inderdaad dat je hem al eerder had gepost. Sorry.
 

seayeon

Bekend Lid
@Droeftoeter , idd correct , vind het ook best lame om mensen te noemen waar je huidig mee in de stam zit of waar je is een wereld mee gewonnen hebt
Nu ik ga geen namen noemen , degene die niet thuishoren in het lijstje weten het echt wel van zichzelf xd

Number heb ik maar 1 wereld tegen gespeeld , en ik was toen ook pas terug van weggeweest
Maar de manier waarop hij aanvallen stuurde , alles mooi gepland was , en hoe hij tactisch alles aanpakte , en ook de respect die hij achteraf als winnaar toonde , is iets wat me altijd bij zal blijven
 

shazs

Nieuwerd
Weer geen nominatie voor mij
godnondeju eh :(

Heb maar heel kort met je samen gewerkt en heb dus nu puur spel gewijs gekeken anders had je er zeker bij gestaan.:hart Ik denk wel dat je de meest overschatte als onderschatte speler bent.

Sowieso doet mn lijstje teniet naar heel wat andere spelers .
Die knakkers van w15 waar hippies bij hoorde. Dat is de enige keer dat ik echt hard ten onder ben gegaan. Maar weet hun namen niet meer die verdienen ook een mooie plek.
 

DeletedUser1942

Guest
Lag ik daar niet bij jou in de provincie shazza samen met peeters en pedro:D
 

seayeon

Bekend Lid
Oeie oeie , dat komt van degene die eerst bijna smeekt om dezelfde stam te joinen , sorry dat je niet welkom was gast , was niet mijn beslissing
Stop being so salty

Ow als het tot een vote was gekomen had ik wel sowieso nee gestemd ,voor jou persoonlijkheid , namelijk een overlopertje die makkelijk de overwinning wilt meepikken , net zoals je deed op W31 en toen heb ik je wel die kans gegeven

Tegen beter weten in , maar wahtever dude , iedereen onthoud toch alleen maar wat ie wilt onthouden

November is je kans he lieverd <3
 

DeletedUser1883

Guest
Hahaha als even polsen al als smeken bezien wordt :D:D

Ben je daar nu weer over je W31 gezever, is 2 jaar geleden ofzo en heb toen zelfs niet eens wereld uitgespeeld.
 
Bovenaan