Beste Leiders TW2 geschiedenis

Peeters

Ervaren Lid
vind ik wel even een vermelding waard
voor mij top leiders mhextra , sniped , palm en rotte clown
grootse flopspelers ever : ramsay snow , en mezelf :D
lieverlings mod : dutch pirate (veel aanwezig en een zeer toffe mod waar je veel mee kan lachen)
 

DeletedUser280

Guest
komop jongens/dames , waarom staan de toppers van GAS niet in dit lijstje op 1.. :)
 

DeletedUser1893

Guest
Als ze zo goed waren, hebben ze er wel erg lang over gedaan om de wereld te winnen ^^
 

DeletedUser1928

Guest
Een wereld van +65.000 dorpen winnen met 40-tal spelers zonder stam fusies, doe je sowieso jaren over. Je bent namelijk beperkt door het aantal edelmannen die geproduceerd kunnen worden. Overtref ons punten record maar eens en dan spreken we verder ;)

whuutt welke wereld was dat :eek:
 

DeletedUser397

Guest
komop jongens/dames , waarom staan de toppers van GAS niet in dit lijstje op 1.. :)
Omdat we bij GAS geen leiders hadden, maar lijders.
Het behoeft namelijk een zeer uniek type bikkelharde topper (met een vleugje sadomasochisme) om een bende van de meest bas-ass spelers samen te trekken en te beseffen dat quasi alles zichzelf regelt dankzij efficiënte interne communicatie en coördinatie, en dat zijn rol er voornamelijke in bestaat als boegbeeld van die groep zich bezig te houden met de externe IG communicatie.
Vandaar het lijden > leiden.
Wat een topper toch die Jason ^^
 

DeletedUser

Guest
Wil dit nog steeds eens vermelden want het is verdiend
@shazza
Ik was altijd de gene met commentaar en kritiek en vergeet het compliment over wat goed gaat, mijn tekortkoming

Zij kon vooral de activiteit er in houden door de stam leuk en gezellig te houden
Is een nr 1 punt in leiden want zonder stam ben je niks
(tenzij je er op uit bent zo veel mogelijk accounts te bemachtigen via coop/ww)
Niet mijn ding want ik vind het vooral leuk om samen iets te bereiken, en dat is stammen oorlog toch ? als stam er voor gaan
Iets wat mij aantrok in het spel anders deed ik wel een spel tegen comp prog

Zij hield dus de activiteit erin
Bij problemen tussen spelers probeerde ze het op te lossen
Als mensen ff minder actief waren, vakantie of druk in RL hielp ze
Ook veel def werk gedaan op accounts die aan het opgeven waren
Ze zat vooral op de diplo/politiek en daar was ze goed in, zij zag de mind fuck game op wl 15 bv
Meeste spelers op die wereld wisten totaal niet wat er gebeurde en loos was en stopte door de verwarring (gestook van andere leiders/stammen)
Heb het in meerdere stam chat gelezen (mensen die naar ons kwamen en ik coop kreeg, geen screen shots)

Ze ging 100% voor stam en zeker niet om eigen account
Heb zon 2 jaar haar meegemaakt en laatste 1/2 jaar veel leuk contact gehad
Dacht onlangs ff terug en sinds ze op wl 15 haar dorp "gestopt" noemde deed ik leiding met haar op achtergrond
Ze was nooit echt gestopt toen

Echt alle waardering en respect wat zij gedaan heeft hier in
 

DeletedUser1935

Guest
Peeters
is dit een vroege 1 april grap
@Snipedd staat er tussen
er klopt iets niet
 

Peeters

Ervaren Lid
toch vind ik snipedd een goede leider (lijder) heb de eer gehad om met hem samen een stam te mogen leiden dus ik kan zijn inbreng naar de stam goed inschatten (denk ik) :)
 
Bovenaan