bestaat dit nog

DeletedUser895

Guest
vroeger was profile pictures en banners maken heel populair op het forum ( 6 jaar geleden ofso) maar ik zie dit nu nergens meer terug op het forum. bestaan profile pictures niet meer of is iedereen een photoshop pro geworden?
zou het wel leuk vinden om mijn photoshop "skills" weer eens te gebruiken.

oh ik zie de reden al, blijkbaar egbruikt niemand meer het forum. ik zie nu pas dat er maar iets van 1 keer in de week hier iets gepost word. RIP tribalwars. heb het vroeger heel veel gspeeld en heb er mooie herinneringen aan gehad (ook aan het forum) maar bijkbaar is het niet meer wat het geweest is. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser827

Guest
Dan heb jij niet goed opgelet, ik denk meer dat iedereen niet meer persé een banner hoeft. En het spellenforum is druk, bugs, wereld fora. Als je wilt mag je voor mij een banner maken, dan heb ik er ook weer een, lijkt me wel leuk.
 

DeletedUser895

Guest
Dan heb jij niet goed opgelet, ik denk meer dat iedereen niet meer persé een banner hoeft. En het spellenforum is druk, bugs, wereld fora. Als je wilt mag je voor mij een banner maken, dan heb ik er ook weer een, lijkt me wel leuk.

wat zijn de maten die de afbeelding moet hebben?
 

DeletedUser827

Guest
maakt niet heel veel uit, maar een beetje smal vind ik wel mooi, breedte van de profielfoto's?
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zit je een beetje op het verkeerde forum :p
Je bedoelt het Tribalwars forum?
 

DeletedUser895

Guest
Volgens mij zit je een beetje op het verkeerde forum :p
Je bedoelt het Tribalwars forum?
bestaat tribalwars nog dan? mij lijkt dat als je een nieuwe versie van een spel uitbrengt dat je dan de oude verwiderd zodat je niet de hele comunity opsplitst. mijn account was van dat forum verwijderd en kon ook geen nieuw account maken dus ging er van uit dat het niet meer gebruikt werd
 

DeletedUser

Guest
bestaat tribalwars nog dan? mij lijkt dat als je een nieuwe versie van een spel uitbrengt dat je dan de oude verwiderd zodat je niet de hele comunity opsplitst. mijn account was van dat forum verwijderd en kon ook geen nieuw account maken dus ging er van uit dat het niet meer gebruikt werd

Nee, TW1 en TW2 staan los van elkaar, TW1 heeft wel nog een erg actieve ontwerphoek, al denk ik dat dat hier ook kan als er genoeg animo voor is ;)
 

DeletedUser602

Guest
oh ik zie de reden al, blijkbaar egbruikt niemand meer het forum. ik zie nu pas dat er maar iets van 1 keer in de week hier iets gepost word. RIP tribalwars. heb het vroeger heel veel gspeeld en heb er mooie herinneringen aan gehad (ook aan het forum) maar bijkbaar is het niet meer wat het geweest is. :(
Het forum wordt hier anders nog best druk bezocht. Alleen de propaganda is iets vriendelijker ;)
 

DeletedUser50

Guest
Vind ik wel mee vallen, zijn toch voor namelijk steeds dezelfde mensen die je iets ziet lezen/schrijven
Roep allen uw vrienden, familie en anderen op om de gezelligheid te joinen! Gratis koekjes op het TW2.nl-forum!
 

DeletedUser

Guest
Goed, dit gaat totaly off topic,
On topic dus weer,
Banners en profiel plaatjes hebben we nu toch ook? Banners zijn dan nu je Handtekening/signature, Vind het zelf ook wel leuk om er mee te klooien, gebruik ik mijn Photoshop/Illustrator ook nog eens ergens voor ;)
 

DeletedUser827

Guest
Ja, het kan hier ook wel, alleen het loopt minder hard. Ik kan bijvoorbeeld echt niks met die dingen
 

DeletedUser827

Guest
Zo'n hoge nood is er ook niet, maar dit leek heel erg op: Mag ik pleaaase met photoshop werken
 

DeletedUser50

Guest
oh ik zie de reden al, blijkbaar egbruikt niemand meer het forum. ik zie nu pas dat er maar iets van 1 keer in de week hier iets gepost word. RIP tribalwars. heb het vroeger heel veel gspeeld en heb er mooie herinneringen aan gehad (ook aan het forum) maar bijkbaar is het niet meer wat het geweest is. :(
Je kunt om te beginnen natuurlijk ook een handtekening/avatar voor jezelf maken :)
 

DeletedUser844

Guest
Ik sta ook altijd open om avatars of signatures voor mensen te maken met Photoshop en/of Illustrator.
:) Doe ik al een aantal jaar, alhoewel het de laatste jaren inderdaad afneemt. Gelukkig kunnen meer mensen omgaan met zulke programma's tegenwoordig!

Of we doen eens een competitie, als we met meerdere zijn, is altijd wel leuk.
 

DeletedUser920

Guest
Ik sta ook altijd open om avatars of signatures voor mensen te maken met Photoshop en/of Illustrator.
:) Doe ik al een aantal jaar, alhoewel het de laatste jaren inderdaad afneemt. Gelukkig kunnen meer mensen omgaan met zulke programma's tegenwoordig!

Of we doen eens een competitie, als we met meerdere zijn, is altijd wel leuk.

Ik denk dat daar echt wel mensen voor op te trommelen zijn, vind het zelf een erg leuk idee om er een competitie van te maken. Hoewel ik hier zelf niet aan mee zou kunnen doen. Mijn photoshop skills zijn echt enorm bagger.

Dus als iemand nog een leuke banner wil maken voor mij? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat daar echt wel mensen voor op te trommelen zijn, vind het zelf een erg leuk idee om er een competitie van te maken. Hoewel ik hier zelf niet aan mee zou kunnen doen. Mijn photoshop skills zijn echt enorm bagger.

Dus als iemand nog een leuke banner wil maken voor mij? ;)
Wat wil je erop hebben, wil wel wat voor je maken, moet alleen wel weten wat je erop wil hebben ;)
 
Bovenaan