BB-edelaars/stammen Juval

DeletedUser

Guest
Plaats hier de BB-edelaars met naam en stamnaam. Ik zorg dat er over een tijdje een overzicht komt van alle spelers en stammen die het nodig vinden om BB te edelen.

Succes
 

DeletedUser

Guest
Ah ja ik dacht al wanneer gaan we net als tw1 een schandpaal oprichten. Bah... hier doe ik niet aan mee.
 

DeletedUser

Guest
Ah ja ik dacht al wanneer gaan we net als tw1 een schandpaal oprichten. Bah... hier doe ik niet aan mee.

Bah, weer iemand die moet reageren dat het maar niks is en niet meedoet...reageer dan gewoon niet en zoek een plekje speciaal voor azijn-zeikers zodat dit topic gebruikt kan worden waar deze voor bedoelt is.

Ik wil daar nog aan toevoegen dat een schandpaal in een middeleeuws strategiespel niet kan ontbreken...puntje voor Inno.

Nu weer On-topic aub
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bah, weer iemand die moet reageren dat het maar niks is en niet meedoet...reageer dan gewoon niet en zoek een plekje speciaal voor azijn-zeikers zodat dit topic gebruikt kan worden waar deze voor bedoelt is.

Ik wil daar nog aan toevoegen dat een schandpaal in een middeleeuws strategiespel niet kan ontbreken...puntje voor Inno.

Nu weer On-topic aub
Volgens mij is het "bedoeld" toch?

Sorry, kan het niet laten :(
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is het "bedoeld" toch?

Sorry, kan het niet laten :(

Je hebt volkomen gelijk hoor Dionysos, heel goed! Wellicht kun je een woordspelletje starten en daar mensen op hun "fouten" aanspreken zodat (nogmaals) dit topic gebruikt kan worden waar deze voor bedoelD is. Anders mag de forum mod dit topic verwijderen als het niet "gewenst" is en er alleen maar zeveraars op afkomen ;)

(Nu maar hopen dat ik geen spelfouten heb gemaakt of iemand op de teentjes heb getrapt)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt volkomen gelijk hoor Dionysos, heel goed! Wellicht kun je een woordspelletje starten en daar mensen op hun "fouten" aanspreken zodat (nogmaals) dit topic gebruikt kan worden waar deze voor bedoelD is. Anders mag de forum mod dit topic verwijderen als het niet "gewenst" is en er alleen maar zeveraars op afkomen ;)

(Nu maar hopen dat ik geen spelfouten heb gemaakt of iemand op de teentjes heb getrapt)
Dat is een verdomd(of is dit nou met een T?) goed idee! Een soort spelfout schandpaal maken. Bedankt voor deze goede tip Dutch Sec!

Geeft het eigenlijk niet iets aan dat er geen mensen zijn die serieus op dit topic ingaan? :oops:
 

DeletedUser

Guest
Dat is een verdomd(of is dit nou met een T?) goed idee! Een soort spelfout schandpaal maken. Bedankt voor deze goede tip Dutch Sec!

Geeft het eigenlijk niet iets aan dat er geen mensen zijn die serieus op dit topic ingaan? :oops:

Nee, we zijn net begonnen en veel mensen kunnen nog niet edelen. Dus ook geen bb...en dus ook nog geen reacties behalve jullie spam. Ik heb er alle vertrouwen in dat het vanzelf gaat 'lopen'. Zegt trouwens genoeg dat er nu al forumleden zijn die zich om dit topic druk maken terwijl er nog niks aan de hand is :)

Dat belooft wat Dionysos ;)

P.s. Succes met je grammatica paal...schrijf ik dat goed?
 

DeletedUser

Guest
Nee, we zijn net begonnen en veel mensen kunnen nog niet edelen. Dus ook geen bb...en dus ook nog geen reacties behalve jullie spam. Ik heb er alle vertrouwen in dat het vanzelf gaat 'lopen'. Zegt trouwens genoeg dat er nu al forumleden zijn die zich om dit topic druk maken terwijl er nog niks aan de hand is :)

Dat belooft wat Dionysos ;)

P.s. Succes met je grammatica paal...schrijf ik dat goed?
Een spatie na "paal..." en "schrijf" met een hoofdletter, verder prima hoor! Wat betreft het edelen heb je helemaal gelijk, bb edelen is op dit moment nog niet echt van toepassing.
 

DeletedUser888

Guest
Hoezo geen echte edels?
Wat ik van w5 nog weet zijn brah en jah nu naar treinen aan het pushen. Eerst wel makkelijk wat kroontjes gepakt zou ik zeggen.
upload_2016-4-25_13-36-59.png
 

DeletedUser888

Guest
Aangezien brah de prijzen gewonnen heeft zonder kronen te gebruiken zou ik ook zeer zeker zeggen dat hij een kroner is. Net als die shive, want oooh hou zou dingen gekocht hebben als hij een prijs heeft gewonnen voor achievements zonder kroongebruik
 

DeletedUser

Guest
Aangezien brah de prijzen gewonnen heeft zonder kronen te gebruiken zou ik ook zeer zeker zeggen dat hij een kroner is. Net als die shive, want oooh hou zou dingen gekocht hebben als hij een prijs heeft gewonnen voor achievements zonder kroongebruik

Muv ene Shive en ene Brah...zo goed wolfje? Ik zag nml een hele lijst voorbij komen, lijkt me sterk dat dat allemaal competitie winnaars zijn
 

DeletedUser888

Guest
Meh, maakt nog steeds niet uit. Met kronen koop je geen munten.
Iedereen weet dat wanneer er eenmaal ah's staan het hard gaat, mits je flink tijd steekt in farmen. Doe je dat niet maakt het niet uit of je 10k kronen hebt want je hebt geen gs om munten te slaan en een redelijk legertje te hebben.
 

DeletedUser

Guest
Tjonge jonge wat zie ik toch weer een hoop bbd edelaars in deze wereld BAH BAH BAH
alle hoge bbd's zie je als sneeuw voor de zon verdwijnen en dat in de fase waar de wereld zich in bevind het is eigenlijk te belachelijk voor woorden

zelfs bij de goden daar had ik toch wel wat anders van verwacht :(
 

DeletedUser854

Guest
Hoe sta je tegenover het edelen van een dorpje dat je al drie keer gecleared hebt, maar besluit barbaar te worden op bet moment dat je edels hebt? Isndat ook een no go?
 

DeletedUser

Guest
Hoe sta je tegenover het edelen van een dorpje dat je al drie keer gecleared hebt, maar besluit barbaar te worden op bet moment dat je edels hebt? Isndat ook een no go?
Is toch beter dat ze herstarten of dergelijke dan heb je er een mooie farm bij, maar dan zullen er nog genoeg noobjes in de prov liggen :)
 

DeletedUser854

Guest
Is toch beter dat ze herstarten of dergelijke dan heb je er een mooie farm bij, maar dan zullen er nog genoeg noobjes in de prov liggen :)
Dat is op zich waar, maar tegen de tijd dat je ze dan kan farmen, heb je het al bijna niet meer nodig :p Maar jij zou dus, na alle moeite om dat dorp te clearen en terwijl je op het punt staat te edelen, het toch niet edelen omdat het opeens barbaar is geworden?
 

DeletedUser

Guest
Dat is op zich waar, maar tegen de tijd dat je ze dan kan farmen, heb je het al bijna niet meer nodig :p Maar jij zou dus, na alle moeite om dat dorp te clearen en terwijl je op het punt staat te edelen, het toch niet edelen omdat het opeens barbaar is geworden?
kijk bij ons in de prov zou ik zeggen :)
 

DeletedUser854

Guest
kijk bij ons in de prov zou ik zeggen :)
Daar liggen alleen maar mini barbaren dorpjes. Dus of er zijn geen spelers die barbaar zijn geworden of het is wel gebeurd en iemand heeft ze toch over genomen ;)

Edit: mega typefaal verwijderd xD
 
Bovenaan