automatisch farmen

DeletedUser1351

Guest
er zou echt wel een update mogen komen, automatisch farmen tegen betaling .
zo kunnen meer spelers die werken terug dit spel spelen en zal het niveau terug omhoog gaan .
dit is dan uiteraard weer een bron van inkomsten voor inno .
 

DeletedUser603

Guest
serieus ? Waarom gaat hierdoor het niveau omhoog? Zou het gat tussen wel kronen en niet kronen niet kleiner gemaakt moeten worden? (niet dat ik geen kronen gebruik ofzo)
 

DeletedUser

Guest
dan zou het leuker zijn als je kan zien hoeveel er farm binnen kom per dorp als ze nog onderweg zijn met terug komen
 

DeletedUser1351

Guest
serieus ? Waarom gaat hierdoor het niveau omhoog? Zou het gat tussen wel kronen en niet kronen niet kleiner gemaakt moeten worden? (niet dat ik geen kronen gebruik ofzo)
terug meer spelers die veel dorpen kunnen hebben
 

DeletedUser1351

Guest
ook mijn reden is omdat zeker op de drukke servers, je gasten hebt die bots gebruiken .
niet 1tje, maar de meerderheid , dus je verliest ervan omdat jij zonder speelt .
je schakelt alle gezeik in 1 klap uit als je automatisch farmen betalend kan aanbieden .
dat is mijn voornaamste reden
geen gezeik meer en iedereen vechten met dezelfde wapens
 

DeletedUser603

Guest
En wat gaat de groep doen die die bots gebruikte? Die zijn nu tevreden? Lijkt mij niet, die gaan weer iets anders zoeken om voordelen uit te halen. Zo houd je een kettingreactie in stand.
 

DeletedUser1351

Guest
Dan moeten er allereerst véél meer spelers komen, en die komen er hierdoor niet.
die komen er niet, omdat ze geen tijd meer hebben,
als ze tegen betaling automatisch kunnen farmen, zijn ze weer op weg om een aardig potje mee te vechten
 

DeletedUser1562

Guest
Ik betwijfel of je veel spelers kan lokken door het spel nog meer pay2win te maken
 

DeletedUser1351

Guest
daar stopt het voor velen, je kan 4 a5 werelden zwaar meedoen tegen die jongens met hun bots,
nadien heb je de zin of tijd niet meer, maar je wil wel een potje vechten zonder teveel moeite
dan is die betalende optie een luxe
( net als tw1, daar boden de makers het ook aan)
 

DeletedUser603

Guest
Neem dan een break van een half jaar of langer en probeer het dan weer.
 

DeletedUser1351

Guest
ja het is dat voor die luie speler , ofwel net als tw1 zoiets als automatisch farmen optie te kunnen kopen.
het zou een prachtoptie zijn, maarja inno wil lieve het rad van gwen, zodat als je lui bent, je voor meer als 1500 euro 20 edels en een hoop munten kan kopen per keer ...
dat is de game fucken voor de werkende speler, want zoveel geld heeft een werkende speler niet over voor zijn spel .
bovendien werken de meeste internationale toppers steeds met een script en of edels van gwen .
het doel is hetzelfde, zonder veel werk goed kunnen meedoen ...
enkel zou dit betaalbaarder moeten zijn
 

DeletedUser603

Guest
bovendien werken de meeste internationale toppers steeds met een script en of edels van gwen .
Dit is simpel op te lossen door in te grijpen wanneer dit gebeurd.
Innogames moet gewoon eens nadenken wat ze willen, en naar andere games kijken hoe zij inkomsten halen.
 

DeletedUser1935

Guest
er zijn al mensen die scripts gebruiken en die worden zelfs niet gebanned xd
 

DeletedUser1351

Guest
als ik het zo bezie, kan je beter een kuisvrouw via dienstencheques 1 maand 8 u per dag laten farmen, dat is goedkoper als die edels plus munten van gwen, dat kan toch niet zoiets ?
 
Bovenaan