Aub. Geen Gwendoline (vote mee?)

DeletedUser

Guest
hoi Support,

Waarom wordt vanaf morgen gwendoline geactiveerd, dit viel al niet goed in de vorige wereld bij de spelers. Vooral vanwege de start van een nieuwe wereld en nu gebeurt precies hetzelfde, dit is niet leuk. Lijkt wel of er extra geld in het laatje moet komen dus dan maar gwendoline op de start van de wereld, zo verpest je het als weer voor velen. Oplossing: geen Gwendoline.
Andere oplossing: geen munten en edelmannen. @Kr33log ( Wil je ons helpen ? )

Ik zeg nee tegen gwendoline!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2155

Guest
Ben akkoord met LHBje.
Gwendoline hoeft natuurlijk niet volledig weg te gaan , je kan munten en edelmannen vervangen door andere troepen.

Mvg
 

DeletedUser1431

Guest
Ben het ook eens met LHB. Zeker in een net gestarte wereld is edels en munten heel fout en werkt een enorme ongelijkheid in de hand al heel vroeg in een wereld. Vervangen van edels en munten voor andere prijzen is de oplossing die ik hierboven lees.
Groeten Dieharder.
 

DeletedUser2075

Guest
Helemaal eens met LHB. De race naar de edel maakt iedere nieuwe wereld een uitdaging, dit wordt nu opnieuw gefrustreerd door Gwendolien.
 

DeletedUser2107

Guest
Helemaal eens, munten & vooral edels op het begin van een wereld slopen een complete wereld... Short term inkomsten, maar over de long term heb je jezelf ook in de portemonnee.....
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik begrijp jullie volledig, en heb echt mijn best gedaan om deze niet geactiveerd te krijgen op de laatste wereld. Echter is het zo dat jammer genoeg het op dit moment niet mogelijk is om een wereld uit te sluiten van Gwendoline, of andere prijzen op de laatste wereld te doen.

Echter wilt dit niet zeggen dat ik dit terug zal koppelen naar InnoGames, want ik begrijp zeer goed wat voor impact dit heeft op een wereld die net 3 dagen open is. (net ook weer een Dominantie wereld).

Maar geen zorgen, ik ga hier wel proberen rekening mee te houden bij de volgende wereld, ook al kan ik hier ook weer niets voor beloven.
Oprecht mijn excuses, want ik begrijp jullie frustratie!
 

DeletedUser

Guest
5 spelers stoppen al op de nieuwe wereld: NL 41, Olavinlinna ivm. Gwendoline.. zullen er meer worden.. boycotten die handel, we gaan gezamelijk allemaal op barbaar.

@Kr33log
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1972

Guest
Op die manier zou ik ook geen wereld starten....helemaal leuk voor nieuwe spelers
 

DeletedUser2138

Guest
ik zie het probleem niet gwen geeft nu geen beste prijzen in een wereld die net open is dat hebben ze verandert en nog blijven zeiken lol
 

toffeul

Nieuwerd
klopt gladiatoor er is niets dat je massas vooruit helpt net als op W40 zal er geen edel en munten zijn gok ik (hoop ik)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Gwendoline is inderdaad aangepast op de nieuwste wereld, dus hier zijn andere prijzen op te krijgen dan de werelden die langer lopen.
 
Bovenaan