Artifex's Jubileum

DeletedUser2040

Guest
Gegroet dappere strijders,

Inmiddels ben ik ruim 1 jaar lid van het Tribal Wars 2 team en organiseer ik nog steeds forumwedstrijden voor jullie! Onze community!

Deze keer hebben we een wat makkelijkere wedstrijd voor jullie om mijn 1 jarig jubileum te vieren waarop de volgende regels van toepassing zijn:
- De spel- en forumregels zijn van kracht
- Iedere speler mag met één account deelnemen. Meerdere inschrijvingen zijn niet toegestaan.
- Teamleden van het Tribal Wars 2 team mogen niet meedoen.
- Antwoorden moeten voor dinsdag avond (12 maart) 23.59 uur binnen zijn.
- De winnaars (3) wordt op donderdag 14 maart bekend gemaakt.
- De wedstrijdleiders kunnen, in een uitzonderlijke situatie, besluiten de wedstrijd stil te leggen of te stoppen.

Maar wat moet je doen? Hieronder zie je een veld met 14 taarten. In 3 taarten hebben wij voor twee spelers 300 kronen gestopt en de andere 11 taarten hebben geen bijzondere vulling. Iedere deelnemer mag 3 taartnummers doorgeven waarmee je dus kans maakt op 300 kronen. Wanneer er meerdere spelers zijn die een juist taartnummer hebben doorgegeven wordt er random een winnaar gekozen uit de deelnemers met dat kistnummer.

Je 3 nummers mag je gewoon hieronder in een reactie op dit topic zetten.
taarten.png



Mochten jullie vragen hebben, dan staan @Dutch Pirate , @Leven is lijden , @Kr33log , @danny dc en @Artifex tot jullie beschikking.

Heel veel succes gewenst!

Jullie Tribal Wars 2 Team​
 

DeletedUser1935

Guest
Taart 3, Taart 8 en Taart 13
Ik zie mijn 900 kronen graag verschijnen
 
Bovenaan