Bekend [Android] [TWX-15036] - [TWX-15134] looptijden incorrect.

DeletedUser

Guest
sinds de laatste versie van de app (android, geen idee of de IOS app hetzelfde probleem heeft) kloppen de aangegeven looptijden niet meer.

OP PC
EW1hvV.jpg


op de android app van/naar hetzelfde dorp.
Screenshot_2016_04_24_14_06_32.png


Reproduceerbaarheid: doe de app open en vergelijk

tech gegevens:
Model: Oneplus x ONE E1003
Android 5.1.1
OxygenOS 2.2.1
App versie 1.49.1
 

DeletedUser854

Guest
Ja, dit verklaart mijn probleem van gisteren! Heb er zowel last van op Samsung tablet als op Samsung telefoon
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt voor deze melding. Zou je mij kunnen vertellen welke versie van app je op dit moment hebt?
 

DeletedUser854

Guest
Gaat hier nog wat aan gedaan worden? Hoe verder een wereld vordert, hoe problematischer dit probleem wordt! Zo is timen echt onmogelijk, want alle looptijd zijn gewoon foutief.
 

DeletedUser854

Guest
Ik had er een half uur geleden nog last van (op tablet), maar zou niet weten of er iets geüpdatet is. Gaat over het algemeen automatisch... Hoe kan ik zien er iets geüpdatet is?
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Als je op de app zelf problemen hebt moet je wachten tot je hiervan een update krijgt, vandaag is er voor de browserversie een update geweest.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Volgens mij ging deze melding er toch om dat de looptijden die op de app weergeven worden verschillen van die op de browser? :p browser was het probleem dat de timing in seconden wel eens enorm verschilde, stuur je het om 7:24:45 ofzo en dan staat er in eens 7:24:55
 

DeletedUser854

Guest
Klopt, maar het scheelt ook op de app ondering. Als ik ze wil versturen zegt hij, ze lopen er 30 minuten over. Dan verstuur ik ze en dan zegt het zwarte vierkantje dat ze er 40 minuten over doen. Maar die 40 minuten is dan wel de officiële tijd die hij op de browser wel aangeeft.
 

DeletedUser

Guest
het is puur de app die problemen geeft, totdat die eindelijk eens geupdate wordt is hij nagenoeg onbruikbaar om mee aan te vallen of verdedigen. hij geeft continu minder looptijd aan dan werkelijkheid, en wanneer je verstuurd hebt zal hij bij de aankomsttijd in het dorpsoverwicht wel ineens de juiste tijd tonen.
 

DeletedUser

Guest
We zijn een versie verder en deze game-breaking bug zit er nog altijd in... Belachelijk
 

DeletedUser854

Guest
Ik heb het even getest, maar bij mij lijk het zowel op tablet als op telefoon weer te kloppen, op een paar seconden na, maar dat zal wel aan de discipline liggen.
 

DeletedUser

Guest
app versie 1.54.0 hier nu, en als ik de looptijden in het infoscherm bekijk op de PC vanuit mijn eerste dorp naar de buurman is dit 0:35:00 voor een edel
Als ik dit op de telefoon bekijk is dit 0:21:52
Bij versturen vanaf de telefoon lopen ze er wel degelijk 35 minuten over.

totaal niet gefixed dus. Tablet zelfde probleem.
 

DeletedUser854

Guest
Wat dat betreft heb je gelijk: tijden in het inforscherm kloppen niet. Maar de vorige keer zat er ook nog verschil in reistijd tussen wanneer je ze weg wilde sturen en hoe lang ze er daadwerkelijk over lopen. Als ik nu naar het aanvallenscherm ga en ik selecteer de troepen, geeft hij daar in ieder geval de looptijd aan die overeenkomt met hoe lang hij er daadwerkelijk over loopt.
 

DeletedUser

Guest
inderdaad! dat had ik nog niet gezien. In het aanvalsscherm en het preset-scherm klopt het terug. In het info-scherm niet.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Kan iemand even dit probleem juist kort en concreet samenvatten wat er nu juist nog fout loopt en waar.
 

DeletedUser

Guest
1. Vanuit de app, activeer je dorp waarvan je troepen moeten vertrekken.
2. Klik op bestemming dorp
3. Klik op dorpsinformatie
4. scroll naar beneden tot looptijd eenheid om de looptijden van de verschillende eenheden te bekijken naar dit dorp.

Deze zijn INCORRECT, ongeveer 35% "te snel"
Je kunt dit vergelijken met de looptijden via dorpsinformatie op de PC

dit is zeer vervelend omdat je hier juist de tijden goed kunt zien aarop er aanvallen binnenkomen en dan tegenaanvallen of verdediging kunt plannen... maar dit kan dus niet nu aangezien die tijden niet kloppen.
 
Bovenaan