Alles dubbel in stam forum

Stressix

Casual Lid
Goedemorgen,

Ik speel grotendeels tw op de iPad (iOS)
Als ik in het stam forum kijkt dan krijg ik alle Posts dubbel te zien! Hoogst irritant, zeker als forum moderator.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Is het mogelijk om ons wat meer informatie te geven over dit probleem?

- Heb je de app al eens verwijderd?
- Welke versie van de app gebruik je
- Welke iOS versie heb je
- Op welk toestel speel je Tribal Wars 2.
- Welke stappen voer je uit om tot bij het probleem te komen. Gelieve met nummering te werken

Eens we deze informatie hebben kunnen we het probleem beter bekijken en onderzoeken.

Bedankt alvast voor de melding en de moeite!
 

ToxicGod

Nieuwerd
Goedemorgen,
Ik ervaar ook dit probleem als ik een overstap maak van stam. Elke post zie ik dan dubbel op de mobiele versie.

1. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Niet verholpen
2. 1.95.2
3. 13.4.1
4. Iphone 8
5. Het probleem lost zich na enkele dagen opeens op. Dan zijn de dubbel posts verdwenen en zie ik gewoon enkele posts.

Ik hoop dat dit voldoende informatie is
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt voor alle bijkomende informatie! We gaan dit verder onderzoeken en indien nodig doorgeven aan InnoGames! Alvast onze excuses hiervoor.
 

Stressix

Casual Lid
Mijn excuses voor deze zeer late reactie, was vergeten dat ik van dit probleem een post had asngemaakt!

Ik ervaar nog steeds het probeem en ja zoals TocicGod ook aangeef heb ook ik als eens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Gegevens van mijn app versie zijn:

App Version: 1.96.0 (Build: 13012)
System: iOS (13.5.1)
Model: iPad
 

DeletedUser1805

Guest
Hier ook op IOS soms dubbele forum berichten die niet weg gaan met opnieuw downloaden of opnieuw opstarten.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Hier ook op IOS soms dubbele forum berichten die niet weg gaan met opnieuw downloaden of opnieuw opstarten.

Heb je die dan vanaf het moment dat je een forum topic bekijkt, of bijvoorbeeld als je een forum topic aan het bekijken bent en iemand plaatst ineens een nieuwe reactie?
 

DeletedUser1805

Guest
Ziet er naar uit dat dit probleem is verholpen of dat het alleen aanwezig was in w46 . Nu geen laat meer van op w47 en w48
 

DeletedUser2326

Guest
Rapporten dubbel, bouwrij geeft het gebouw 2x aan. Scherm sluiten , scherm openen en alles is weer normaal.

Bij mij mobiel en tablet gebeurd dit als er ook andere apps op de achtergrond draaien.
 
Bovenaan