Algemeen Praattopic Wereld Kronborg

DeletedUser503

Guest
heb je goed gezien :p jij kan nog stijgen das leuker dan steeds dezelfde rang te wisselen met een stamgenoot :p Giraffe heeft net een edel weten te snipen van mij :(
 

DeletedUser1480

Guest
Ja daar heb je een punt :)
Stijg nog steeds elke dag ;) haha :D
Toch leuk? :) Dan weet je dat je tegen een speler speelt die er wat van kent ;) Anders altijd zo super gemakkelijk dorpjes overnemen, is niet meer leuk na een tijdje :) Allé dat had ik toch toen ik TW1 speelde ;)
 

DeletedUser503

Guest
Ja best leuk dat hij iets doet maar krijg dan liever zelf aanvallen ipv dat de mijne gefuckt worden ;)
 

DeletedUser1480

Guest
Ja best leuk dat hij iets doet maar krijg dan liever zelf aanvallen ipv dat de mijne gefuckt worden ;)

Nu doet er eens iemand iets terug tegen jou (14 dorpen al is niet slecht :p ) En nu is het weer niet goed..^^ :D
 

DeletedUser503

Guest
een edel snipen lijkt me niet echt iets terugdoen maar ok :p ooit kom ik er wel door
 

DeletedUser1500

Guest
zijn er nog mensen die spelen op wereld 11 die mij kennen van wereld 1 was oprichter ecv dezwartejager ;-)
 

DeletedUser1509

Guest
Heey allemaal!
Ik ben dit spel net beginnen spelen, heb dit ooit al eens gespeeld (het is al even geleden).
Maar ik zoek een stam die beetje in mijn buurt ligt.
Mijn coo zijn 403/551.
Een stam die een beginnende speler zou willen helpen? Ben een gemotiveerde speler ^^
Groetjes!
 

DeletedUser1500

Guest
Heey allemaal!
Ik ben dit spel net beginnen spelen, heb dit ooit al eens gespeeld (het is al even geleden).
Maar ik zoek een stam die beetje in mijn buurt ligt.
Mijn coo zijn 403/551.
Een stam die een beginnende speler zou willen helpen? Ben een gemotiveerde speler ^^
Groetjes!

ik wil graag een adelshoeve en level 30 boederij en GS gebouwen daarna kom ik de dorpen wel bij je halen ;-) anders is het de moeite niet hahaha ;-)
 
Bovenaan