Belangrijk Afscheid Relax

DeletedUser6

Guest
Beste Tribal Warriors,

Helaas heb ik slecht nieuws voor (de meeste van) jullie. Na een periode van 3 jaar bij InnoGames heb ik besloten om na deze maand te stoppen. Ik heb hier een ontzettend mooie tijd gehad en erg veel geleerd. Helaas is het op het moment voor mij persoonlijk niet meer mogelijk om de vele verplichtingen te blijven jongleren. Ik ben momenteel te druk met mijn afstudeertraject bezig en zal hier dan ook het komend jaar mijn focus op gaan leggen. Dit betekent helaas dat het tijd wordt voor een nieuwe CM.

Om de overbrugging te maken terwijl InnoGames op zoek gaat naar een geschikte nieuwe kandidaat, komt de Grepolis.nl CM: Kroenuh even de TW2 market bijstaan. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij het fort prima kan bewaken totdat de nieuwe CM arriveert. Dit samen met een groot deel van het oude team. Enkele oudgedienden hebben besloten na het horen van dit nieuws om samen met mij het bijltje erbij neer te leggen. Anderen blijven wel nog aan om de community te ondersteunen, waar ik hun erg dankbaar voor ben! ;)

Het is dus met pijn in mijn hart dat dit mijn laatste officiële post op dit forum is. Ik wens jullie allen het beste toe!

Met vriendelijke groet,
Didier | Relax

P.S. reageren mag hier.
 
Bovenaan