Achievement ( Gestolen goed )

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Gestolen goed van 100.000.000 naar 1.000.000.000 brengen. Voor interne uitdagingen en competities binnen de wereld en hun stammen.
 
Laatst bewerkt:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Als ik mij niet vergis gaat er al een aanpassing plaatsvinden in bepaalde opdrachten die je kan doen, maar wellicht kan @Kr33log hiernaar kijken.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Helaas nog geen terugkoppeling. Ik ga hier nogmaals achter informeren, maar met de feestdagen in het vooruitzicht weet ik niet of het dit jaar nog aangepast zou gaan worden.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Er zijn ondertussen wel al aanpassingen gebeurt. Sommige zijn al toegevoeg aan het spel, andere staan klaar om binnenkort gelanceerd te worden.
We weten allemaal dat het soms wat langer duurt dan gehoopt, en we doen ons uiterste best om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken.

Maar ik ben liever ineens eerlijk dan loze beloftes te maken :)
 

Black Cleaver

Nieuwerd
Er zijn ondertussen wel al aanpassingen gebeurt. Sommige zijn al toegevoeg aan het spel, andere staan klaar om binnenkort gelanceerd te worden.
We weten allemaal dat het soms wat langer duurt dan gehoopt, en we doen ons uiterste best om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken.

Maar ik ben liever ineens eerlijk dan loze beloftes te maken :)
Misschien ook is een degelijke adelsplanner introduceren, is maar een idee
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Mijn excuses, zoals de meeste wel weten zijn feestdagen meestal drukker voor sommige, dan kan er af en toe eens iets over het hoofd worden gezien.
Thanks voor de bumps en mijn excuses voor de vertraging!

Een terugkoppeling dit jaar, (vorig jaar) zat er inderdaad niet in. Momenteel is deze task nog niet opgepakt door de devs van het Tribal Wars 2 team, om te kijken of dit een mogelijke toevoeging aan het spel kan zijn. Helaas kan ik ook niet vertellen wanneer dit gaat gebeuren doordat er momenteel een roadmap is gemaakt, waar de ontwikkelaars naar streven deze te behalen.

Ik ga dit nogmaals een push geven zodat ze dit hopelijk al dan niet snel kunnen beoordelen.
 
Bovenaan