Geen Bug Accounts verwijderd

Jayden James

Nieuwerd
Beste,

Ik wou opnieuw inloggen na lange tijd op mijn account en merkte dat deze niet meer teruggevonden kon worden. Ik heb op het forum naar topics gezocht waarop ik vroeger op had gereageerd maar ik zag een paar mensen die een quote van mijn reactie hadden gemaakt maar bij mijn bericht stond verwijderde gebruiker. In deze topics waren er heel wat gebruikers met onbestaande accounts.

Ik denk niet dat ik iets verkeerd had gedaan. Is er toevallig iets gebeurd in de jaren dat ik afwezig was?

Alvast bedankt!
 

xXMasterOfWarXx

Actief Lid
zelf zou ik het niet weten het enigste wat me eventueel te binnen schiet is de vraag of je toen de tijd je account geverifieerd hebt ?
weet niet of dit het geval kan zijn dat dat soort accounts na een bepaalde tijd vervallen. er zal vast wel iemand zijn die dit kan uitleggen of verklaren.
 

Jayden James

Nieuwerd
Het zou mij verbazen want ik speel al van tijdens de béta en ineens zou mijn email niet meer geldig zijn? Maar goede suggestie, heb even mijn email aangepast. Bedankt! Tenzij iemand weet wat er gebeurd is, mag er een slotje op :)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Laatst zijn er verschillende mails verstuurd, alsook forumberichten. Hierin werd er vermeld dat er een koppeling moest gebeuren tussen het spelaccount en het forumaccount

Doordat je vermoedelijk deze koppeling niet hebt gedaan, is je forumaccount verwijderd. Helaas is er geen mogelijkheid om deze gebruiker terug te halen.
 
Bovenaan