aanvalstop 18 november 2015

DeletedUser1101

Guest
Geachte TW spelers,


In wereld 4 (Drachenfels) is door de grootste stammen een aanvalsstop uitgevaardigd op woensdag 18 November. Dit naar aanleiding van de gebeurtenissen in Parijs. Ook in wereld 6 Gyulai Var is de mail rond gestuurd. Via een speler binnen mijn stam is de onderstaande mail vanuit wereld 6 bij mij terecht gekomen. Persoonlijk vind ik dit een mooi initiatief en hoop dat wij dit ook in onze wereld zouden kunnen bewerkstelligen.

Zie hieronder wat er is rondgestuurd.


==


Naar aanleiding van misselijkmakende drama dat zich afgespeeld heeft in Parijs vrijdagavond, zullen wij dit ook op onze manier herdenken. Ik, en de leiders van de stammen op wereld 4, hebben dan ook in samenspraak beslist dat er aanstaande woensdag 18/11/2015 een aanvalsstop komt op de hele wereld. Niemand mag en zal iemand van de vijand aanvallen. Gelieve hier begrip voor te tonen.


==


DIt betekent dat er op dinsdag geen aanval gestart wordt die op woensdag aankomt en op woensdag wordt er geen enkele aanval gestart tegen een speler.


Op wereld 6 hebben de grootste stammen zich reeds geconformeerd aan dit initiatief.
Laten we dit allemaal doen.

Head Town
 

DeletedUser19

Guest
Ik ben dan wel geen lid van een of andere goede stam, maar uiteraard zal ik mijn steentje bijdragen en elke manschap die dan mijn steden verlaat zwaar bestraffen.
 
Bovenaan