Aanvalsplanner geïmplementeerd in tw2

Wil jij dit idee in het spel zien?

  • Ja, ik wil dit in het spel zien!

    Stemmen: 13 68,4%
  • Nee, ik zie dit idee liever niet in het spel.

    Stemmen: 6 31,6%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1517

Guest
Vele spelers gebruiken momenteel Word of Excel om hun aanvallen te plannen en hun rekenwerk in te doen. Mijn suggestie/idee is dan ook om een soort rekenblad/aanvalsplanner te implementeren in tw2. Zo kan je gemakkelijker overzicht houden van de aanvallen die je moet versturen en wanneer.

Hoe ik dit zie: zo kan je bijvoorbeeld in de aanvalsplanner dan het dorp aanklikken waar je de aanval van wilt versturen, de eenheden (troepen) die je wil versturen in je aanval en dat je het dorp kan aanklikken dat je wil aanvallen. Deze aanvalsplanner laat dan automatisch de looptijd zien en dan kan je nog een uur van aankomst ingeven en dan laat die onmiddelijk zien om hoe laat je je aanvallen moet versturen (dat heeft die zelf berekend).
-> eventueel hier nog een extraatje bij: een soort alarmsysteem dat in die aanvalsplanner zit, dat je dan bijvoorbeeld een bericht krijgt wanneer je bijna een aanval moet versturen.

EDIT: op die manier kan je dan ook bijvoorbeeld gemakkelijker groepsaanvallen delen en je planning naar je stamgenoten die meedoen met de aanval doorsturen in plaats van altijd screenshots te hoeven nemen.
 

DeletedUser444

Guest
Het is inderdaad zo dat je afhankelijk bent van externe hulpmiddelen om aanvallen te plannen. Was op TW1 niet beter maar TW1 stats had wel een leuke aanvals-planner. Helaas heeft tw2 stats/tools dit (nog) niet.
Denk dan ook dat dit er niet zal komen in-game hoe handig het ook zou zijn :eek:
Alarmsysteem kan je bv. een klok zetten op je computer of gsm ;)
 

DeletedUser1517

Guest
Ja i.v.m. dat alarmsysteem, is ook maar iets optioneel, en zou handig zijn dat tw2 dat ineens voor jou doet dat je dit niet zelf allemaal moet instellen.
 

DeletedUser503

Guest
De meldingen op de app zouden ook duidelijker mogen :p enige melding van aanvallen die je krijgt is Alarm! en dat is het xp hoeveel enzo staat er niet in (als je met half oog dicht snachts snel es kijkt moet je altijd openen en je gsm opstarten om iets te weten)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Liever 1 dan dat je er wakker van word en je er een stuk of 100 ziet bomp :p wat een spam je dan ineens krijgt als iemand er zin in heeft haha
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
De meldingen op de app zouden ook duidelijker mogen :p enige melding van aanvallen die je krijgt is Alarm! en dat is het xp hoeveel enzo staat er niet in (als je met half oog dicht snachts snel es kijkt moet je altijd openen en je gsm opstarten om iets te weten)
Ik krijg geen eens meldingen of mijn telefoon is gewoon slecht maar daar ligt het denk ik niet aan :p
 

DeletedUser1681

Guest
vind het een minder idee! mensen mogen nog wel een beetje moeite doen om goed te zijn! anders ka iedereen dalik hetzelfde
 

DeletedUser1517

Guest
vind het een minder idee! mensen mogen nog wel een beetje moeite doen om goed te zijn! anders ka iedereen dalik hetzelfde
Excel rekent ook voor je, dus over moeite gaat het niet. Gaat meer over dat het handiger is dat ineens op je tw2 scherm te zien en gemakkelijker te kunnen delen bij groepsaanvallen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Nee want het is zo lastig een van tevoren gemaakt excel bestandje te krijgen waarin je alleen de tijd hoeft aan te passen :p
 

DeletedUser444

Guest
Misschien zijn er wel slimme koppen die zo'n excel aanvalsplanner kunnen maken :D?
 

DeletedUser19

Guest
Ook hier open ik een poll waar op gestemd kan worden gedurende 2 weken. Als er genoeg animo voor het idee is (Vraag dus zoveel mogelijk mensen om te stemmen hier, laat het idee leven!), zal dit idee doorgezet worden naar InnoGames. Dit betekent niet automatisch dat het idee er dan ook komt.

Als er binnen deze 2 weken meer dan 10 stemmen komen en meer dan 75% voor is, schaar ik het onder genoeg animo! Stemmen is dus de boodschap!
 

DeletedUser1325

Guest
Ik krijg geen eens meldingen of mijn telefoon is gewoon slecht maar daar ligt het denk ik niet aan :p
Heb je de meldingen op je telefoon ingeschakeld?
Heb je daarnaast alle tabbladen van TW2 gesloten op je PC/Laptop.
Zo niet dan krijg je inderdaad de meldingen van een aanval niet binnen.
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Heb je de meldingen op je telefoon ingeschakeld?
Heb je daarnaast alle tabbladen van TW2 gesloten op je PC/Laptop.
Zo niet dan krijg je inderdaad de meldingen van een aanval niet binnen.
Ik heb natuurlijk meldingen ingeschakeld en tw op pc en laptop staat altijd uit als ik weg ben dus daar ligt het probleem niet.....
 

DeletedUser1325

Guest
Weet je zeker dat je Laptop helemaal uitstaat?
Heb dit probleem namelijk zelf ervaren en laptop sluimert gewoon door als je hem dichtklapt en dan werkt die notificatie niet.
Als die echt uit staat kan het wellicht ook liggen aan de instellingen op je mobiel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan