Aanvalsbescherming

DeletedUser855

Guest
Er is zo weinig animo op dit forumonderdeel. Ligt het aan de aanvalsbescherming dat iedereen nog verstopt zit? Gelukkig valt deze morgen weg.

Ik ben wel benieuwd.
Zal het 'feest' dan beginnen? Zijn de 'winners' dan al bekend? Of blijft het nog even 'unkown'? Wat het ook wordt, 'it's all in the game'. Ben je van 'Los Vatos Locos' of 'Deus Ex Machina', maakt niet uit, want vanaf morgen begint het echt. 'Go for it! Let's Go!'

:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jordi379

Actief Lid
Er is zo weinig animo op dit forumonderdeel. Ligt het aan de aanvalsbescherming dat iedereen nog verstopt zit? Gelukkig valt deze morgen weg.

Ik ben wel benieuwd.
Zal het 'feest' dan beginnen? Zijn de 'winners' dan al bekend? Of blijft het nog even 'unkown'? Wat het ook wordt, 'it's all in the game'. Ben je van 'Los Vatos Locos' of 'Deus Ex Machina', maakt niet uit, want vanaf morgen begint het echt. 'Go for it! Let's Go!'

:cool:
zo kleine aanpassing zodat het beter klopt:D
 

DeletedUser1247

Guest
Wie zal het eerste bb dorp veroveren op deze wereld :p??

Ik pak geen barbaren dorpen, worden mij te veel gespiked, heb al niet voor niets al 5000 oda met noob bescherming actief.

Leuke creativiteit met stamnamen +1 , zal me ook benieuwen wanneer "unkown" erachter komt dat ze hun stam naam verkeerd hebben gespeld.
 

DeletedUser1497

Guest
ptopqyaw.PNG
Als timen lekker gaat
 
Bovenaan