Meer informatie vereist Aankomsttijd verschil rapporten na doorsturen

DeletedUser50

Guest
Daarbij de volgende keer graag een passende titel toevoegen, zodat spelers met dezelfde vraag hun vraag in de toekomst sneller beantwoord kunnen krijgen.
Echter is hier geen sprake van een bug. De weergegeven tijd is de tijd die staat ingesteld op het device waarvan je werkt. Dit kan dus per device (en dus ook per speler) verschillen. Om een algemene tijd in te stellen, kun je met je rechter muisknop rechtsonder op je tijd klikken. Vervolgens kies je voor 'Datum en tijd aanpassen'. In het scherm dat volgt kun je onder het tabblad 'internettijd' kijken of alles goed staat ingesteld. Ik hoop je zo voldoende te hebben geholpen.
 

DeletedUser891

Guest
Beste anil vs plebs,

Wij zijn op de hoogte van dit probleem en hebben het doorgegeven aan InnoGames. We hopen dat dit snel opgelost zal zijn.

Bedankt voor het melden en excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Bliksem
Senior Game moderator


Waarom krijg ik dit antwoord van support dan?
Normall gezien moet je tijd op je Pc nooit aanpassen
PC´s met internet worden altijd zelf aangepast
Ik heb hem nagevraagd
we hebben hetzelfde

Als je aanval stuurt de tijd dat je op de vesnster ziet is toch van TW2 server?
 

DeletedUser602

Guest
Desondanks, wat zijn je huidige kloksettings.

Zouden jullie allebij je lokale (pc) kloksettings kunnen bekijken?
En zijn het beide screens vanuit de browsers, of via mobiele devices?
 

DeletedUser891

Guest
Desondanks, wat zijn je huidige kloksettings.

Zouden jullie allebij je lokale (pc) kloksettings kunnen bekijken?
En zijn het beide screens vanuit de browsers, of via mobiele devices?

beide vanuit browsers
Van kloksettings weet ik niet
maar als je Timezone bedoelt
gebruik ik deze
(UTC+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Als er iets mis was met klok zou onze rapportjes daarvoor ook verkeerd info getoond hebben
 

DeletedUser602

Guest
Thnx voor de info.
De tijdzones zijn maar een indirecte verandering in je tijd. Je kunt namelijk zelf handmatig je lokale computertijd bijvoorbeeld veranderen met 5 minuten. Wanneer je ervoor zorgt dat deze ingesteld staat op internettijd, dan wordt er ook automatisch een update gegeven van wintertijd naar zomertijd en visa versa.

Er zijn spelers die vanuit Amerika spelen. Die hebben een soortgelijke melding gegeven. Die hebben een andere tijdzone. Hun lokale tijden, waar bijvoorbeeld de weergave in je tijdsbalk van de nachtbonus ook door veranderd, is dus anders. Op hun computer staat dan bijvoorbeeld dat de nachtbonus over een paar uur ingaat, terwijl die via de server tijd al uren aan staat :p
 

DeletedUser

Guest
Er is meer informatie benodigd om dit te kunnen doorgeven aan Inno.
Mocht het dus nog een keer voorkomen @anil vs plebs, probeer dan zo uitgebreid mogelijk de stappen te reproduceren, zodat het door de mods getest kan worden. Tot op heden ben jij de enige nog die deze bug/afwijking heeft ervaren.

Ik heb de titel van je topic ook even aangepast, zodat dit makkelijker vindbaar is voor anderen.
 

DeletedUser

Guest
Dit topic wordt voorlopig gearchiveerd, vanwege gebrek aan informatie en de melding hoeveelheid.
Mocht hier meer informatie/klachten over binnenkomen, zal dit topic worden geheractiveerd.
 
Bovenaan