Geen Bug 2de dorp

DeletedUser490

Guest
Kan niet verder met m'n tweede dorp, zie foto. Al gerefreshed enzo.. foto
 

The Defiant

Master Mind 2020
@Melaanii1988

Je moet soms aan bepaalde voorwaarden voldoen om zo'n opdracht uit te voeren. Ik meen te weten dat je op dag 2 van je 2e dorp een opdracht moet doen waar je minimaal kazerne level 2 voor nodig hebt in je hoofd dorp.
Nou weet ik niet of dat voor deze opdracht ook geld en welke voorwaarde dit is, maar misschien is dat wel het probleem en zou je daar naar moeten kijken.

Hoop dat het helpt en anders zal ik de mods even voor je taggen, dan lezen ze het waarschijnlijk sneller ;)

@Kr33log @Dutch Pirate @Artifex
 

DeletedUser490

Guest
@Melaanii1988

Je moet soms aan bepaalde voorwaarden voldoen om zo'n opdracht uit te voeren. Ik meen te weten dat je op dag 2 van je 2e dorp een opdracht moet doen waar je minimaal kazerne level 2 voor nodig hebt in je hoofd dorp.
Nou weet ik niet of dat voor deze opdracht ook geld en welke voorwaarde dit is, maar misschien is dat wel het probleem en zou je daar naar moeten kijken.

Hoop dat het helpt en anders zal ik de mods even voor je taggen, dan lezen ze het waarschijnlijk sneller ;)

@Kr33log @Dutch Pirate @Artifex
Maar ik kan niet terug :eek: en heb bij mijn weten niks gemist..
 

DeletedUser490

Guest
Wat staat erbij als je op het uitroeptekentje klikt?
Kazerne moet 3 zijn, maar heb alles gewoon gevolgd zoals altijd..

Voor de een of andere reden kan dit plots terug gewoon weer verder gebouwd worden, een minuut of 5 geleden nog niet :p Dus deze post hoeft niet meer! Dankjewel!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan