2 leden op zoek naar een thuis.....

DeletedUser1541

Guest
Beste tw2 forum gangers,

Wij hoorden dat er weer een nieuwe wereld zou komen, wereld 19 om precies te zijn.
En natuurlijk kun je de wereld niet alleen overheersen. Dus bij deze de sollicitatie naar de stammen die gaan spelen op wereld 19.

Wie zijn wij?

Wij zijn @Amako en @RudiGamed , 2 goeie vrienden in real life en enthousiasten spelers. We zijn beide middelbare scholieren, maar negeren de bed tijd wel regelmatig ;) Wij spelen dag en nacht, en wij liggen er niet wakker om om af en toe een wekker te zetten om wat te timen. Of te snipen uiteraad. Onze ervaring?

Ik (amako) speel al mee vanaf wereld 9, en heb daarvoor enkele jaartje grepolis gespeeld. Ik heb in enkele top stammen gespeeld en en enkele geleid. Ik sta er om bekend dat als je om iets vraagt ik het doe. Dus als co ben ik zeker geschikt. Ook speel ik dit spel heel fanatiek, weet zo zonder kronen de top meestal wel te behalen. Dus top 10, ligt aan de ligging en tegenstand natuurlijk. Verder ben ik een actieve farmer.
Mijn beste prestatie qua oorlog was toch wel tegen dezwartejager ( oud bekende )
Toen op die wereld heb ik met mijn andere vriend met 60.000 p totaal hem buiten te weten te houden. Terwijl hij met 150.000 p kwam aanrollen. Was een leuke wedstrijd.

RudiGamed, speelt met mij mee vanaf wereld 11. In het begin ging het wat moeizaam, maar inmiddels snapt hij het concept van tw2. #NOLIFE. Verder een trouwe vriend die geholpen heeft met flink wat aanvallen. Overigens is hij niet de spraakzaamst, maar daar moet je maar niet aan storen ;)

Waarom zou je ons nemen?
na het lezen van deze tekst moet je toch wel overtuigd zijn??
Maar nee serieus, wij zijn 2 spelers die hart en ziel inzetten om te winnen. En enorm goed ingespeeld zijn op elkaar. Sommige punten kan zeker nog wat verbeterd worden, desondanks zijn wij zeker niet slecht. Verder ben ik heel nuttig als diplomaat of als forum. Zoals je aan dit bericht kan zien weet ik hoe je een bericht opstelt en het fora heb ik menig malen gedaan.

Leuk werkje tho, het forum.


Mvg Joris en Rudmer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Maar er is ook een topic van iemand die vraagt om een stam op te richten; wilde je daar niet bij?

edit: ik zie dat dat @robsenn was, maar gaat dit nu dubbel? :p
 

DeletedUser444

Guest
tastes like chicken

KFC13.jpg

:rolleyes:
 
Bovenaan