Feedback 12 dagen van de winter

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Header.png

12 dagen van de Winter

Welkom Tribal Warriors!

Vanaf 1 december tot en met 12 december hebben wij voor jullie het 12 dagen van de Winter-evenement. Op deze dagen zullen we jullie trakteren op een klein cadeautje; alles wat je moet doen om je cadeau te ontvangen is inloggen op het spel. Zodra je inlogt krijg je een melding om je dagelijkse gift te ontvangen. Het cadeau is slechts 24 uur beschikbaar en komt terecht in de inventaris van de eerste wereld waarop je die dag inlogt.

Zorg er dus voor dat je elke dag inlogt om je speciale cadeau te ontvangen!

We hopen dat jullie het 12 dagen van de Winter-evenement leuk vinden en horen graag jullie feedback.

Jullie Tribal Wars 2 team.
Footer.png
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Zijn er meer mensen die op wereld 31 geen beloning krijgen?

Ik log als eerste in op 31 krijg daar mijn cadeautje niet en vervolgens ga ik naar wereld 30 en dan krijg ik daar wel mijn cadeau maar ik wil hem op wereld 31 hebben.

@Kr33log kun je hier naar kijken?
 

DeletedUser696

Guest
Kan ik je jammer genoeg niet zeggen.

Heb al tweemaal van wereld veranderd na 12 uur wanneer ik op w31 was. Dan heb ik ze op de andere wereld wel gekregen.
 

DeletedUser

Guest
Kreeg iets om 00:00:01
Was al ingelogd misschien dat ?
 

DeletedUser1517

Guest
Ik kreeg hem op 1 wereld, accepteer hem en krijg hem op een andere wereld weer. Accepteer hem daar dan ook maar, kreeg hem blijkbaar enkel in 2de wereld, wat ik dus niet wou...
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Zijn er meer mensen die op wereld 31 geen beloning krijgen?

Ik log als eerste in op 31 krijg daar mijn cadeautje niet en vervolgens ga ik naar wereld 30 en dan krijg ik daar wel mijn cadeau maar ik wil hem op wereld 31 hebben.

@Kr33log kun je hier naar kijken?
Zou jij eens bij de shop kunnen kijken of deze daar wel staat? Het is ook zo dat wanneer je een beloning toch niet zou zien bij het inloggen, je hier altijd eens kan kijken om te zien of deze hier dan wel staat.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan