Feedback 1.81

Kr33log


Community Manager
Teamleden



Versie 1.81


Gegroet, Tribal Warriors!

Alle pioneerwerelden zullen op 26 mei worden geüpdatet naar versie 1.81. In deze update hebben we vooral gewerkt aan onze serverprestaties en hebben we een paar bugs opgelost.


Bug Fixes


  • Verwisselen tussen rapporten zal niet langer meer vast komen te zitten.
  • We hebben een sorteer bug hersteld bij provincies in het overzichtenscherm.
  • Vanaf nu werkt de filter "tegen spelers" weer en geeft deze niet langer een interne error.
  • Vanaf nu als je iemand aanvalt terwijl je zelf nog beginnersbescherming hebt, zal er een waarschuwing komen met de mededeling dat deze vervalt.
  • In het stamoverzicht staat er niet 2* dezelfde naam bij het accepteren van een lid.

Bedankt voor jullie feedback en het rapporteren van bugs. Feedback over deze update kunnen jullie geven in het discussietopic.

met vriendelijke groet,
Het Tribal Wars 2 Team

Wat vinden jullie van deze kleine update, waar toch een aantal bugs opgelost zijn die door onze market gemeld zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser397

Guest
tis te zien dat er weer een update gepasseerd is...

mass attacking adhv filter doorcyclen en met preset hotkkeys uitsturen, en de helft gaat er niet uit doordat er lag is in verwerking van het order en het doorcyclen... tis dat ik met men OCD alles toch nog even nakijk dat ik zie dat een aanval flagrant had gefaald was dit niet opgevallen
 

DeletedUser397

Guest
Ik zie het piratencluster wel verschijnen hè?
staw-hat-pirates-pixel-art-pixel-art-pirate-flag-jolly-roger-one-piece-straw-hat-pirates-pixel-8bit.png
 

DeletedUser397

Guest
Na het googlen zijn er zoveel dingen die ik erop kan zeggen, dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik laat het maar :p
The Will of D. ;)

Tevens OT, hoe lang nog eer Inno eindelijk eens een verhuisbutton aan de presets koppelt? Daar al enig zicht op Modjes/CM?

Edit: Dubbelpost samengevoegd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1362

Guest
Dan zou ik het leuker vinden mocht het iets anders werken.
Indien je bijvoorbeeld off wilt samenvoegen, dat er gekeken wordt naar het verschil en niet naar een vast aantal troepen.

Bijvoorbeeld: cleartje, waarin 1,2k bijl en 248 lc doodgaat.
Dan wordt uit het geselecteerde dorp deze troepen herplaatst indien mogelijk (1,2k bijl en 248 lc), en niet een vast aantal :)
Indien in het geselecteerde dorp deze aantallen niet aanwezig zijn, wordt enkel herplaatst wat mogelijk is.

Om het nog wat uit te breiden, indien je een groep aanmaakt met bijvoorbeeld 5 dorpen, dat er automatisch een gelijkaantal wordt herplaatst, volgens het aantal plaatsen dat niet bezet is van een vooraf ingestelde waarde. Beetje vergelijkbaar met het massarekruteren van eenheden :D

Buuh, snapt iemand wat ik bedoel? :p
 

DeletedUser397

Guest
Nog niet, ik heb dit wel doorgegeven en zal hier nog eens druk achter zetten. :D
vraag me toch af wat daar moeilijk aan is
ben geen programeer pro
maar als ze gewoon dezelfde regels pakken als voor aanval versturen / OS versture, dewelke zelf vrij gelijkend zouden moeten zijn bij efficiente codering en daar het effect van de hotkey/herplaats button zouden substitueren, dan kan dat toch met slechts een paar minuten goede wil geregeld worden, niet
denk zelf dat het langer duurt om de layout aan te passen dan om die code te herschrijven
 

DeletedUser444

Guest
@Furyan666

Inderdaad veel requests kunnen op zeer korte tijd worden gerealiseerd ALS men wilt met knip en plakwerk. Denk maar aan kleurmarkeringen, +10 groepen, enzovoort kan ontwikkeld worden door de bestaande features uit te breiden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan