Feedback 1.79

Kr33log


Community Manager
Teamleden



Versie 1.79


Gegroet, Tribal Warriors!

Alle pioneerwerelden zullen op 3 mei worden geüpdatet naar versie 1.79.
In deze update hebben we verschillende bugs hersteld. We hebben voor de beta community ook een verbetering gemaakt voor de taalselector. Vanaf nu wordt de taal automatisch ingesteld aan de hand van je browsertaal.

Verbeteringen


  • De speeltaal zal nu gekozen worden aan de hand van je browsertaal.


Bug Fixes

  • Het is niet meer mogelijk om grondstoffen te sturen van een dorp naar hetzelfde dorp.
  • Het tweede dorp ligt nu altijd in de buurt van het eerste dorp.
  • Na herstarten zullen de opdracht indicators niet meer ontbreken bij de opdrachten die je al voordien had gedaan.
  • De bug dat spelers terug in een groepsgesprek komen nadat ze gekickt zijn is verholpen.
  • Het is vanaf nu niet meer mogelijk om een tweede dorp opdracht 2 maal te starten.
  • Interstitials zullen niet getoond worden voor de tutorial.
  • Beta: De taalkeuze selectie zal niets meer overlappen op kleinere resoluties.



Bedankt voor jullie feedback en het rapporteren van bugs. Feedback over deze update kunnen jullie geven in het discussietopic.

Met vriendelijke groet,
Het Tribal Wars 2 Team


Wat vinden jullie van deze update?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1562

Guest
Deze update is al even veel waard als de info die we krijgen op innogamesTV ...

Niks dus
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
En weer niks redelijks, @Kr33log, heeft inno de plug bijna uit tw2 getrokken?
Nee dat hebben ze zeker nog niets, niet elke update kan iets groot met zich meebrengen natuurlijk. Sommige fouten zijn iets moeilijker te herstellen. Denk dan maar aan de bug waar oude spelers terug in sommige berichten kwamen.
 

DeletedUser1647

Guest
dus als ik in op een duitse browser zit gaat mijn tw2 automatisch naar het duits? ik zie niet in wat daar een verbetering aan is neem aan dat als je .nl invoert je ook gewoon een nederlands talige Website verwacht
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Dit is alleen voor de beta. Wij zijn geen beta. Het is dus zo dat je op de beta wereld in je eigen taal kan spelen en dus niet meteen in het engels. Wanneer je de eerste keer inlogt zal deze automatisch openen in je eigen taal ipv het engels. Deze kan je natuurlijk wel via de taalselector veranderen.
 

DeletedUser1647

Guest
Dit is alleen voor de beta. Wij zijn geen beta. Het is dus zo dat je op de beta wereld in je eigen taal kan spelen en dus niet meteen in het engels. Wanneer je de eerste keer inlogt zal deze automatisch openen in je eigen taal ipv het engels. Deze kan je natuurlijk wel via de taalselector veranderen.
aah okee ik schrok al, thx voor de uitleg
 

DeletedUser397

Guest
Nee dat hebben ze zeker nog niets, niet elke update kan iets groot met zich meebrengen natuurlijk. Sommige fouten zijn iets moeilijker te herstellen. Denk dan maar aan de bug waar oude spelers terug in sommige berichten kwamen.
noem de meest recente update die een enigzins degelijke wijziging/feature/zware bug fix met zich mee bracht
en daarbij telt het rechtzetten van looptijden niet gezien dit met versie 1.0 al degelijk werkte en pas ergens tussenin door Inno Devs zelf verprutst werd
shoot
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Wat verwacht je nou precies voor antwoord @Furyan666 ? een specifiek antwoord van ja goh er was die en die update of ja goh er was misschien niet zoveel, dat verandert toch niets? Het is nou niet dat we (of nouja ik dan, laat ik niet voor anderen spreken) het op grote schaal met je oneens zijn ofzo.
 

DeletedUser397

Guest
DP, gezien wij een Pioneer market zijn waarbij beweerd werd dat onze feedback een rol kan spelen in de spelontwikkeling, maar ik tot nog toe geen enkel van de geopperde goede ideeën ergens in een update of toekomstplannen van Inno terug zie, vraag ik me idd (op een vrij sarcastische manier weliswaar) af wat nut het heeft.
Het is niet zozeer dat ik een letterlijk antwoord van onze CM verwachte op mijn vraag, maar enige reactie na een paar dagen (waarin die ook online is geweest) over hoe het nu concreet zit met verwachte nuttige/nieuwe spelfeatures/updates zou wel op zijn plaats zijn.
Dat we weten dat er nog toekomst zit in dit spel en we niet gewoon onze tijd verdoen tot het helemaal leeggebloed is. Dat verwacht ik namelijk van een CM. Dat die niet lord over de living dead speelt, maar een koninkrijk probeert uit te bouwen met gelukkige onderdanen.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Kijk, das in elk geval to the point, daar hou ik van. Terechte vraag en opmerking van jouw kant, ik gok dat kr33 er overheen gekeken heeft dus zal hem erop attenderen dat hij even reageert. Vanuit de voorkant kan ik me voorstellen dat er vrij weinig lijkt te gebeuren en ja sommige dingen duren lang en ja "dat eraan wordt gewerkt" hebben jullie ook al vaak genoeg gehoord, kan alleen maar zeggen dat er (voor zover ik weet, ben slechts een simpele mod ofc) op de achtergrond heus wel dingen gebeuren.

Anyway, aan mijn reactie heb je niet zoveel, alleen Kr33 kan hier zinnig antwoord op geven dus die volgt asap. Was alleen zelf ff benieuwd waar je nou naar op zoek was.

Update:
@Kr33log zou jij misschien de status kunnen geven van:
1) de ideeën-topics waarbij >10 mensen >75% akkoord waren op een specifiek idee; is dit al gecommuniceerd met hogerop en gaan ze hier op termijn iets mee doen of juist niet?
2) zijn er ergens in de nabije toekomst nog spannende updates te verwachten? Zonder dat we gelijk hoeven weten wat dan ;)
3) overig in te vullen...
 
Laatst bewerkt:

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Beste @Furyan666 ,

Hierbij eerst en vooral mijn excuses voor de nalatigheid van mijn antwoord. Het is zo dat ik deze volledig ben vergeten te beantwoorden nadat ik een bericht van Dutch Pirate zag, deze is later dan ook in mijn alerts ondergedoken en meer naar onder geplaatst. Heb soms zeer veel alerts waardoor het af en toe eens iets onoverzichtelijker is. Maargoed hier zijn geen goede excuses voor.

Om je al meteen een antwoord te geven op de pioneer. Het klopt dat we een pioneerwereld zijn, hierdoor wordt er dus meer naar onze feedback geluisterd. Al is elke feedback van elke market belangrijk. Onze feedback speelt een rol, maar het wil niet zeggen dat alles veranderd wordt naar onze market. We nemen met onze market dus zeker geen eindbeslissing doordat deze door meerdere personen intern bij InnoGames worden genomen. Denk maar aan LCM (Lead community manager)/ PM (product manager) / GD (Gamedesign). Deze worden ook in elke beslissing betrokken. Het is zo dat er zeker een toekomst zit in het spel, je verdoet dus zeker je tijd niet en we wachten helemaal niet tot het doodgebloed is. Dat laat ik niet zomaar gebeuren en ik zal dus alles geven wat ik kan om van dit spel een top spel te maken. Nogmaals zoals ik zei hebben we een belangrijke rol, maar dit betekent niet dat wij altijd de eindbeslissing hebben.

Om op de vragen van Dutch Pirate te antwoorden, die zij tevens vraagt in naam van vele spelers.

1) Ik geef elk idee dat 75% haalt door aan InnoGames. Ik bespreek dit met mijn LCM, die dat dan weer bespreekt met de nodige mensen binnen InnoGames, denkend aan PM en GD, hier worden dan ook de developers bij betrokken om te zien hoe groot en moeilijk deze ontwikkeling zou zijn. Het kan zijn dat het altijd enige tijd met zich meebrengt voor we hier iets van zien doordat het dus voorbij verschillende personen moet, wat ook betekent dat het soms niet tot ontwikkeling komt. Blijf dus zeker alle ideetjes geven, want wij hebben deze echt nodig!
2) Ja deze zijn er zeker, ik kan er spijtig genoeg niets over zeggen, noch een datum op plaatsen, maar deze zijn zeker in zicht. Updates waar ik zelf (moet ik toegeven) naar uitkijk! Ik kan je zelf zeggen dat er meerdere leuke updates op ons staan te wachten.
3) Je vroeg welke grote veranderingen/bugs er pas zijn verholpen Bugs;
a. De berichten bug, mensen kwamen terug in gesprekken die niet meer in de stam zaten
b. Quest bug van de drie hoofdgebouwen
c. Een aantal server problemen die toch al gedeeltelijk het spel hebben geholpen om het sneller te laten lopen
d. Sommige spelers werden niet goed op de map geplaatst​

Dit waren enkele vervelende bugs die ze toch hebben hersteld. Een aantal spelverbeteringen:
a. De filters in het spel, waar ze nog heel wat leuks voor in petto hebben, dus blijf zeker hier je feedback over geven. Laat ons vooral weten welke filters jullie graag willen zien en hebben.
b. Op de beta is het vanaf nu mogelijk om in je eigen taal te spelen. Dit is voor ons iets minder belangrijk, maar is toch een hele mooie toevoeging vind ikzelf. Dit waren toch 2 mooie toevoegingen in de laatste updates.​

4) Waarom zitten wij minder in InnoGames TV? Wel daar is het antwoord leuk op. Het Tribal Wars 2 team is niet zo cameragezind als andere teams. Ze zijn namelijk verlegen en zitten dus niet graag voor een camera ;) Het is dan ook de reden waarom wij er minder inzitten. Het klopt dat de teams van FoE en Elvenar groter zijn, maar dit zijn ook grotere projecten en vandaar ook een groter team.

Wat ik als laatste wil zeggen is dat ik alles zou doen en doe voor deze market, ik denk dat elke moderator van dit team dat wel kan getuigen. Ik ben geen lord van de living dead. Ik wil dit emporium uitbouwen tot een groot koninkrijk samen met de gehele community. Daarom als jullie feedback of vragen voor ons hebben laat ons dit dan zeker weten.

Ik hoop dat dit toch een beter beeld geeft en je vragen beantwoord worden. Indien ik iets vergeten ben, vraag het!

Met vriendelijke groet,
Kr33log
 

DeletedUser444

Guest
En toch stel ik me vragen over hoe onze feedback bij innogames behandelt wordt.
Omdat sommige simpele community requests zoals bv +10 dorps groepen of kleurtjes op de kaart na bijna 3 jaar tot niks heeft geleid.
Er was zeer veel potentie bij de launch dat zeker, maar die is tot nu toe niet benut en wij zouden graag leuke updates zien :)
 
Bovenaan