Zoekresultaten

  1. danger008

    toppers/floppers

    dit moet ik tegen spreken heb al werelden gespaald waar ik uit bescherming kom en al rammen/katapulten had zonder kronen te gebruiken puur uit goed te farmen en mijn gebouwen constant te lvlen
  2. danger008

    community wedstrijd?

    is dit weer een 3 jaren plan zoals ik die gewend ben
  3. danger008

    wereldkaart

    eerder gezien dat dat gebeurd haha
  4. danger008

    Danger stop

    Ik stop volledig moest ik toch door gaan zou ik dat ni in het forum zeggen he ;)
  5. danger008

    Danger stop

    Beste tw-commonutie, Helaas ga ik meedelen dat ik stop met tw. Het was mij een genoegen om door de jaren heen zoveel spelers te leren kennen vriendschappen te maken, en spelplezier te krijgen van een spel. Maar soms komt er een einde aan leuke liedjes wat bij mij nu het geval is, mijn goesting...
  6. danger008

    Mooie aanvalsrapporten

    heb ik geluk daar in
  7. danger008

    Mooie aanvalsrapporten

    lekker cleartje
  8. danger008

    Verslag Top 3 stammen

    buiten het feit dat jullie bb edelen snel kerk in zetten en dan paar dagen er na zo 100+ rammen spammen ja vooral :mad: nachtbedervers
  9. danger008

    Huiskamer

    wij willen WIJN
  10. danger008

    wereldkaart

    @Gungnir kunde gij nog op die site ik niet?
  11. danger008

    Wanneer krijgen we de nieuwe items?

    Die items zagen er echt bangelijk uit ja vraag me ook af waar ze blijven bij ieder rad @Kr33log @Dutch Pirate
  12. danger008

    Feedback Gwendoline event

    Ondertussen weten we dat je er niks kan aan doen hoor kr33log je moet je niet verontschuldigen toch niet naar mij toe
  13. danger008

    Discussie Coop abuse

    zegt degene die wekenlang voor iemand speelt dorpen retaken troepen bij actieve spelers zet en na dat nog de dorpjes uit deelt aan een stam die hij uiteindelijk ook joint xD ( zeg zelf dat ik geen heilige ben hoor maar gun kon dit even niet laten haha)
  14. danger008

    Layout

    zou wel een coole toevoeging zijn yupe
  15. danger008

    Verslag Top 3 stammen

    31/05/2020 92 dagen na start van de wereld Stammen die actief zijn: Happy Tree Friend (HTF) Nameless (-N-) Happy Tree Friends: Spelers: 28 Dorpen: 1055 Punten: 6.643.000 Level: 43 We zullen beginnen bij het begin he jammer genoeg heeft HTF spelers verloren dit omdat er veel stoppen maar er...
Bovenaan