Zoekresultaten

  1. Nieuwe melding Voorraad depot werkt niet

    ga ik hier weer over 3 maanden antwoord op krijgen natuurlijk, totaal zinloos
  2. Nieuwe melding Voorraad depot werkt niet

    Op de nieuwe wereld Xylophagou Tower , is er wel een voorraad depot maar kon er maar 1 ding in doen en daarna kreeg ik de melding dat er niets te doen is. Ik hebre wel opdrachten voor, zoals start een ijzeropdracht in het voorraad depot... maar dat kan ik niet doen, ik heb er niks en ik krijg...
  3. Geen Bug inlogproblemen

    Ik kan niet meer inloggen, verschillende werelden geprobeerd maar lukt niet, en nu weer wel, dus topic kan gesloten worden
  4. Cheaten

    Ik weet niet of dit de juiste plek is... Ik heb vanmorgen een stamlid van mij uit onze stam gezet, Kampfschwein, wegens cheaten. Hij heeft onmogelijke aantallen troepen en edels, via anderen heb ik vernomen dat hij al eerder een ban heeft gehad, Dit soort mensen horen wat mij betreft een...
  5. Bekend Pakket inventaris wat geopend moet worden

    sorry dit is belachelijk, ik speel niet meer op die wereld wat moeten de moderators dan toevoegen, ik speel op Terebovlia, waar ik weer een soortgelijke bug heb, lossen jullie dat dan ook weer op als ik ook daar niet meer speel
  6. In behandeling item van Gwendolyne werkt niet op Terebovlia

    Ik heb in het evenement een item gewonnen waarmee ik 10% cavalerie zou krijgen van de beschikbare ruimte, mijn troepen herplaatst en het item gebruikt, het aantal cavalerie wat ik er bij kreeg was 0, ik had 1221 vrije ruimte dus zou ik 122 cavalerie erbij moeten krijgen, helaas niks dus. Als...
  7. Bekend Pakket inventaris wat geopend moet worden

    voor mij heeft het geen zin meer, ik ben de de speler waar ik een nap mee had sochtends vroeg overvallen en mijn dorpen krijt geraakt, maar er zijn veel meer mensen die dit pakket wel gekregen hebben maar het niet kunnen openen.
  8. Bekend Pakket inventaris wat geopend moet worden

    op wereld Pallaza Vechio
  9. Bekend Pakket inventaris wat geopend moet worden

    In mijn inventaris heb ik een pakket wat geopend moet worden zodat het gebruikt kan worden, er is geen plaatje bij dus kan ik ook niet zien wat het is. Openen lukt niet, hoe vaak ik ook op de button klik
Bovenaan