Zoekresultaten

  1. Jayden James

    Wereld 78 - Wereldkaart

    Hey allen, Helaas bestaan er niet veel (lees geen) externe tools voor tw2, daar wil ik graag wat verandering in brengen om hopelijk zo het spel wat nieuw leven in te blazen. Ik ben bezig met een tooltje om kaarten te kunnen genereren (early alpha). Ik moet wel nog met Innogames/Kr33glog...
  2. Jayden James

    Wereld 78 - Hoeveel heb je gefarmd?

    Ik ben net begonnen en zit aan de 50k vandaag. Hoeveel farmt de top dagelijks? Ik ben eens benieuwd!
  3. Jayden James

    Wanneer nieuwe update?

    Ik zou heel graag nog eens opnieuw willen spelen maar de weinige tot geen updates aan dit spel is wat mij tegen aan het houden is. Zijn er wel resources binnen Innogames toegewezen aan dit spel voor verdere ontwikkeling? Ik heb het gevoel dat dit spel in maintenance mode is.
  4. Jayden James

    Bekend IOS - Dubbel tap crash

    Titel: preset dubbel tap crash. Onderdeel: Map Browser: App Besturingssysteem: IOS (14.4 - Iphone XR) Spelwereld: Arundel Omschrijving: op mobiel kan je een preset instellen die automatisch gebruikt zal worden bij het dubbel tappen. Het probleem: Dubbel tappen werkt niet. Hoe het hoort: Dit...
  5. Jayden James

    Wereldkaart

    Het is misschien wat vroeg maar hieronder een overzicht van de top 5 stammen.
  6. Jayden James

    Geen Bug Accounts verwijderd

    Beste, Ik wou opnieuw inloggen na lange tijd op mijn account en merkte dat deze niet meer teruggevonden kon worden. Ik heb op het forum naar topics gezocht waarop ik vroeger op had gereageerd maar ik zag een paar mensen die een quote van mijn reactie hadden gemaakt maar bij mijn bericht stond...
Bovenaan