Zoekresultaten

  1. seayeon

    Toppers en Floppers

    @001 Bulbasaur minder janken meer spelen
  2. seayeon

    kapsalon shoarma met sambal :O

    kapsalon shoarma met sambal :O
  3. seayeon

    Neuschwanstein starten

    leef jij nog ja
  4. seayeon

    Tribal hugs

    @ilmagicosahert jij snapt em
  5. seayeon

    Toppers en Floppers

    FLOP : W49
  6. seayeon

    Tribal hugs

    wat dan?
  7. seayeon

    Meer spelers

    @zaterdag Seayeon#4004 op discord , als je advies nodig hebt kan je mij ook altijd pmen
  8. seayeon

    Tribal hugs

    @ilmagicosahert je hoort het wss niet graag , maar je hebt tot 2x toe van ons verloren En er is geen stam die heeft laten zien wat wij al hebben laten zien , zeker niet qua veerkracht en motivatie Dus ik blijf bij mijn conclusie :)
  9. seayeon

    top/flop stam

    @knuppel je mag 3 keer raden xd
  10. seayeon

    Tribal hugs

    Zoals ik dacht , uitgeluld
  11. seayeon

    Tribal hugs

    Deathscythe96 is mijn oude spelersnaam , ik had Goodbye innogames gebruikt , maar ik kon mijn oude naam niet terug gebruiken Deze naam gebruik ik al langer dan jij het spel speelt buddy , en hij staat dan ook op tal van Hall of fames Maar ik zie dat je een hater bent , heb je toch wel iets in...
  12. seayeon

    Community Gezocht: Nieuwe enthousiaste teamleden.

    @Renatus ik denk niet dat dit voor deze functie komt Eerst en vooral is het een vrijwillige functie , maar natuurlijk is het goed als je er veel tijd en moeite in stopt Het hangt er allemaal vanaf hoeveel tijd je er zelf in wilt steken. Natuurlijk als je kan aangeven dat je bereid bent er...
  13. seayeon

    Wekelijks Rapport

    de wereld word gesloten als er een volgende wereld opengaat jij dacht nog lekker de 1500 kronen mee te pakken gok ik voor VP puntjes xd Well to late
  14. seayeon

    Tribal hugs

    ik probeer niet eens met jou in discussie te gaan , aangezien je toch in je eigen wereld leeft Je gaat meteen zeggen dat Uhtred mee doet aan de vriendjespolitiek terwijl zijn stam geen NAPs noch BGs hebt , en het ook zijn stam is waar alle samenwerkingen tegen gesloten worden , omdat lets face...
  15. seayeon

    Tribal hugs

    @Uhtred nogmaals , Renatus is conversatie niveau Swootcandy , daar krijg je niks zinnigs uit
Bovenaan