top/flop stam

DeletedUser2182

Guest
Brotherhood of War is lekker aan het strijden. Iemand daar iets zinnigs over de melden? 1599661736427.png
 

seayeon

Bekend Lid
Flopstam : BOW
@Phineas BOW knuffelt alleen , ze verliezen dorpen van AD ipv omgekeerd en toch verliezen ze zelf de meeste off troepen


Topstam : A-D
 

DeletedUser2182

Guest
Hmm, Ja ik mis een beetje twstats waar je dat mooi kunt volgen. Is daar tegenwoordig iets anders voor?
 

DeletedUser2182

Guest
Nee! Maar ik heb wel mijn mening gegeven.. Maak zelf echter geen deel uit van de leiding.
 

DeletedUser1333

Guest
zure seg, heb 100 zwaard doodgelopen op n bb dorp dat is overgenomen door DEI :D
 

seayeon

Bekend Lid
Wij lopen ook dood op BB dorpen die overgenomen worden , dus we hebben tactisch maar zeker ook maar een paar gepakt in de moeilijke gebieden
 

DeletedUser1942

Guest
topspeler: FLOKI-! dat je zoveel tyd heb om zoveel aanvallen te sturen eerst met de 1 daarna met de ander :D
 

DeletedUser1935

Guest
@pierlalaa en dan van mij zeggen dat ik co-abuse doe xd
Hier zuid is het niet anders , mensen edelen gewoon tijdens het geinterned worden na 2 weken inactief te zijn nog dorpen xd
Dat mag allemaal blijkbaar
 

DeletedUser1942

Guest
Ja idd @deathscythe96 hier ook weer clear voor zijn edels gooien terwijl hij speler interned en dat is al een heel tydje aan de gang maarja je weet wat ik je zei ze supporten dat hier graag op nl server
 

DeletedUser1935

Guest
True niet enkel de flawed regels supporten co misbruik nu ook grote stammen als ze er maar hun voordeel uithalen stammen als rtv die dan een napje hebben vinden het natuurlijk totaal niet erg dat BOW hier mee bezig is maar how maar als de vijand een dorpje stacked snachts bij een coop die ligt te slapen dan is het hek van de Dam
 
Bovenaan