Zoekresultaten

  1. Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    LOOOOOL deze printscreens bewijzen helemaal niets. als het iets bewijst is het dat wij geen Bots gebruiken... je ziet de verschillen in aankomsttijden.... allemachtig wat heeft INNO dit spel naar de klote laten helpen. en maar schuil houden achter de zogenaamde privacywet. je hoeft mij niet te...
  2. Bekend IOS - Dubbel tap crash

    Ook al zo oud als de weg naar rome
  3. Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

    Dit probleem is al zo oud als de weg naar Rome..
  4. Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    Hi Kreelog, Ik snap je reactie en het klopt dat jullie altijd zeggen dat een onderzoek tijd kost, echter is een week genoeg om in een wereld volledig kapot gespeeld te worden en al je harde werk teniet ziet worden gedaan door (ro)bots....
  5. Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    Dank voor je uitgebreide bericht MoW :) Ik zal ook na 15 jaar stoppen met spelen, zoals je zegt gebeurt er al te lang niets met welke voorstellen vanuit de community dan ook.
  6. Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    Ja, het is een verregaande maatregel om mensen aan de publieke schandpaal te nagelen, een schande zou je kunnen zeggen. Weet je wat een schande is, bots gebruiken. JA, bots gebruiken en er nog mee wegkomen ook. Aan iedereen die met bots speelt of spelers die in dezelfde stam zitten als mensen...
  7. toppers/floppers

    northmen zijn leuke lui.
  8. toppers/floppers

    sommigen zien samen spelen ook als het oprichten van een massastam en dan gezellig met zn allen knuffelen, wie het langs volhoudt heeft dan gewonnen.
  9. toppers/floppers

    wel dat hangt ervan af hoe je samen spelen definieerd. in de basis speelt iedereen dit spel samen. als vrienden maar soms ook als vijanden.
  10. toppers/floppers

    ik ben ook wel benieuwd naar dat bewijs.... floppers zijn mensen die maar wat beweren.
  11. Feedback Gwendoline event

    in de post van valentijn gwen staat dat nieuwe pijltjes 40 kronen kosten, dat zijn er gelukkig nog altijd 30. :)
  12. Zouch Castle

    enkel de graafschap wil graag met katas spelen, die zullen het dus wel lastig krijgen;)
  13. community wedstrijd?

    zit er al schot in?
  14. community wedstrijd?

    dank!
  15. community wedstrijd?

    snel is een rekbaar begrip :)
  16. community wedstrijd?

    haha mooi is dat. al stond op de pagina voor deze wereld wel dat er een 3 + 1 wedstrijd zou komen.
  17. community wedstrijd?

    zal er nog een communitywedstrijd komen??
Bovenaan