Zoekresultaten

  1. ilmagicosahert

    York Castle

    Tis vooral de moment dat de ranking bepaald wordt ook e... Dr blijven nu nog spelers doorspelen om nog in de winnende prijs rankings te eindigen... algemeen klassement, oda...
  2. ilmagicosahert

    York Castle

    Duurt nu al meer dan een week om het overduidelijke vast te stellen... de wereld is klaar mods....
  3. ilmagicosahert

    Tribal hugs

    beetje vreemd het over jou ineens gaat weer , omg... Ik zeg RGS heeft nog geen gewonnen spel, maar das wellicht omdat je eruit bent daar... :cool:
  4. ilmagicosahert

    Tribal hugs

    hey hey, Dont jump too fast to conclusions over beste stam :-) maar die hele knuffelbende die same naps en bg aangegaan is , is om het te besterven indd haha
  5. ilmagicosahert

    Wereldkaart

    wil je nog eens update maken?
  6. ilmagicosahert

    wereldkaart

    Moet je zelf uittellen :-)
  7. ilmagicosahert

    wereldkaart

    Maandag ticket gemaakt voor de WIN claim, nog steeds niks van terug gehoord... :-(
  8. ilmagicosahert

    Beste spelers NL/BE (2020 Edition)

    Haha nee hoor
  9. ilmagicosahert

    Beste spelers NL/BE (2020 Edition)

    Dat zal wellicht niet meer voor mij zijn :) als ik deze wereld klaar ben hang ik de TW2 schoenen aan de wilgen;-) En als ik de lijst hier bezie gan ze mij ni missen. Haha
  10. ilmagicosahert

    Tarverne

    Queens Sconse was de laatste dominantie en die zijn we aant afronden nu... En Death, dat VP gedoe is zowel in begin als op einde knudde, int begin zaait iedereen maar zoals aardappels dorpen over de map heen en op het eind moet je als malle lopen ruilen met elkaar om 1300 vps te halen. Laatste...
  11. ilmagicosahert

    Beste spelers NL/BE (2020 Edition)

    peeters, Snipedd en Kalaner :-) Jpalm ook wel, maar die is al te lang gestopt misschien
  12. ilmagicosahert

    Tarverne

    alweer een VP wereld... :-D daar bedankt toch iedereen voor??? :-D
  13. ilmagicosahert

    Top-/Floess spelers/stammen

    voor muggenzifters... onder me eigen enige alias dan...
  14. ilmagicosahert

    Top-/Floess spelers/stammen

    ai ai ai ai... ik speel al jaren onder me eigen naam, en dan denken er nog dat ik iemand anders ben.... LOL
  15. ilmagicosahert

    Feedback Gwendoline event

    dat waren rijke oogst items as ik niet vergis
  16. ilmagicosahert

    Feedback Gwendoline event

    Als het dan toch moet komen, is er reden waarom de rijke seizoenen al in geen maanden gepasseerd zijn?
  17. ilmagicosahert

    ik ging niet meer starte had ik gezegd... maar die ouwe Sniped heeft me weer zover gekrgen :-)

    ik ging niet meer starte had ik gezegd... maar die ouwe Sniped heeft me weer zover gekrgen :-)
  18. ilmagicosahert

    kom eens naar QUEENS SCONCE kalaner is ook deze week pas gestart, hebbe we beetje geboost, zit...

    kom eens naar QUEENS SCONCE kalaner is ook deze week pas gestart, hebbe we beetje geboost, zit al aan 10 dorpen :-) we bring the band back together?
  19. ilmagicosahert

    Ejoh? Hoe ist onder water makker? Ik heb kalaner en Sniped nu weer op 1 wereld, jij ontbreekt...

    Ejoh? Hoe ist onder water makker? Ik heb kalaner en Sniped nu weer op 1 wereld, jij ontbreekt hier e ;-) gr Magic
  20. ilmagicosahert

    Beste Spelers Belgie/Nederland

    leeft dit topic weer? Dan moet ik ook maar is 3 noemen... Peeters ( wordt gemist...) , Sniped, Jpalm ( zonde die ni meer speelt)
Bovenaan