Tribal hugs

DeletedUser1754

Guest
Hoi, heb tw2 weer opgepakt na een tijd weg geweest te zijn speel nu wel onder een andere naam want was m'n wachtwoord vergeten, zitten hier nog mensen in visegrad waar ik mee heb gespeeld in W13 munkholmen w18 rumeli w23 winterstein of dergelijke?
Meende in de ranglijsten een aantal spelers te herkennen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1674

Guest
Beetje late to the party maar ik ga er eens invliegen op deze wereld, is weer lange tijd geleden :)
 

ilmagicosahert

Nieuwerd
ik probeer niet eens met jou in discussie te gaan , aangezien je toch in je eigen wereld leeft
Je gaat meteen zeggen dat Uhtred mee doet aan de vriendjespolitiek terwijl zijn stam geen NAPs noch BGs hebt , en het ook zijn stam is waar alle samenwerkingen tegen gesloten worden , omdat lets face it
het de beste stam is op die wereld

Zelfvertrouwen van spelers is zo laag dat ze meteen het gevoel hebben nog tijdens de beginnersbescherming dat ze met jan en alleman moeten knuffelen
Geen vertrouwen in hun eigen kunnen

Je maatje Swootcandy deed hetzelfde op W42 tegen mijn stam , geen vertrouwen in eigen kunnen dus maar knuffelen , zelfde geld voor W46 en W47 en zoals Uhtred correct aangeeft , nu ook op W48

Maar ze schieten alleen zichzelf in de voeten ermee imo , want ze beperken hun eigen groeiruimte
maar daar komen ze vanzelf wel achter
hey hey,
Dont jump too fast to conclusions over beste stam :)
maar die hele knuffelbende die same naps en bg aangegaan is , is om het te besterven indd haha
 

seayeon

Bekend Lid
@ilmagicosahert je hoort het wss niet graag , maar je hebt tot 2x toe van ons verloren
En er is geen stam die heeft laten zien wat wij al hebben laten zien , zeker niet qua veerkracht en motivatie
Dus ik blijf bij mijn conclusie :)
 

ilmagicosahert

Nieuwerd
@ilmagicosahert je hoort het wss niet graag , maar je hebt tot 2x toe van ons verloren
En er is geen stam die heeft laten zien wat wij al hebben laten zien , zeker niet qua veerkracht en motivatie
Dus ik blijf bij mijn conclusie :)
beetje vreemd het over jou ineens gaat weer , omg...
Ik zeg RGS heeft nog geen gewonnen spel, maar das wellicht omdat je eruit bent daar... :cool:
 

..m.

Actief Lid
Renatis gaat jullie in zijn eentje verslaan. Nu lachen jullie nog maar let maar op.

images
 

DeletedUser2152

Guest
hahaha. Ik geloof dat ik de naam van mijn stam ga aanpassen.
 
Bovenaan