Zoekresultaten

  1. Wekelijks Rapport

    Tijd voor ons jaarlijks berichtje. Jammer dat ze deze langlopende wereld al sluiten. De benodigde VP was nochtans lang niet behaald :D
  2. Wekelijks Rapport

    Dat vraag is wat is doom en voor wie? Ik ga hier geen boekje open doen over the old man, ik kan er enkel maar over zeggen dat hij ooit in mijn stam zat en bij de eerste de beste gelegenheid vertrok uit opportunistische redenen en zijn stamgenoten aan hun lot over liet. Echt een topgast waar je...
  3. Wekelijks Rapport

    Er is nog niks verdeeld dus dan kan er ook niks gesloten worden.
  4. Punten omlaag ?

    Hoplala!
  5. Taverne

    Ik vind het ongewoon, maar daarom niet minder sportief. Knappe actie!
  6. Taverne

    Ik bleef bij 1 van de 2 dorpen steken op 2 loyaliteit. :D En ik maar vloeken want was zo zwaar gehavend door de aanvallen van Mighty dat ik er echt niks meer had staan om nog 1 poging te doen. Ge moest eens weten ;o) JA wij wilden gewoon lekker spelen, voor dat gezeik zijn de meeste in onze...
  7. Taverne

    Iedereen is precies zijn clears er uit aan't smijten Ik ontvang ze met open armen lol Maakt nu toch niks meer uit en jij ook Rotte Clowns
  8. Taverne

    Game over!
  9. Taverne

    Proficiat -U- Allez, misschien nog wat vroeg, nog 3 dorpen en jullie zitten aan 80%. ;o))
  10. Taverne

    Tegen 47 spelers kunnen wij met ons clubje natuurlijk moeilijk op
  11. Taverne

    Beetje verder kijken kan geen kwaad. :D Nuja, da's een spelletje dat iedereen kan spelen, al moet ik wel zeggen dat het voor een dorp met 1.4k punten een lekkere clear was. Die had ik absoluut niet verwacht. o_O Nu wel geen punten verspelen om je gebouwen daar te upgraden hé ;)
  12. Taverne

    En dan begint men bij -U- barbarendorpen in te nemen... intriest spelgedrag noem ik dat.
  13. Taverne

    The world has gone mad!
  14. Taverne

    Hitsu?
  15. Top / Flop spelers

    Haha, reminds me of
  16. Top/Flop spelers

    Nee hoor, nog iets smeriger eigenlijk :D
  17. Top/Flop spelers

    Deze wil ik toch zeker meegeven omdat het best een mooie was, ook al heb ik daarnet net wel effe gevloekt: de topmove van een topspeler, de coop van atag (ik gok op cinexio): de truk met met de kerk en de kapel.
  18. Geen Bug dorpen totaal verminderd?

    Dat begrijp ik niet. Er staan helemaal geen troepen in het hospitaal en dit komt nog steeds voor
Bovenaan