Deva's Taverne

DeletedUser

Guest
Vraag me gewoon af waar ging dit nou om (in hoe verre kan ik bepaalde spelers nog vertrouwen)
Weet het is een spel maar raar als je eigen stam genoten waar je mee verder gaat ineens achter je rug om gaan
En vooral waarom ?
Snap de motivatie niet, ik ga altijd voor stam
Waarom dat vage gedoe met alles, ineens van alle kanten dingen naar mij
Kijk ik weet donders goed dat er wat anders speelt, wil weten wat

De namen die ik noem weet ik niet of ze er bewust van zijn
Ging wel veel toevallig tegelijk en veel gezwam erbij
En denk ook wel eens waarom enkel modder, beetje waarheid is ook wel eens leuk
 

Men In Tights

Nieuwerd
Ik snap niet waarom je dit niet prive bespreekt met de mensen die er volgens jou mee te maken hebben..

Lijkt me meer succesvol en het lijkt ook gelijk een stuk minder op ''He geef mij eens even wat aandacht''
 

DeletedUser

Guest
Gezien het antwoord in pm, beviel me niet echt
Ga er ook verder niet op door
Als iemand in pm een echt antwoord wil geven prima :)
 

DeletedUser

Guest
Nee ging me niet om aandacht
Vraag me af waarom
In pm geen "echt" antwoord gekregen enkel je klaagt dus daar antwoord ik niet op
Maar ben er wel klaar mee
Antwoord weet je, stond op stam forum
A zeggen en B doen accepteer ik niet en geef mijn principes
 

Peeters

Ervaren Lid
ik weet dat er even wreving was tussen mij en jou omdat ik geen hulp kreeg van jou (terwijl ik van jou hulp heb gevraagt) , waardoor ik de dan uiteindelijk de speler zelf heb kunnen pakken dat hij op bb s ging en ineens was onze cos daar om de gemakkelijke dorpjes voor men neus weg te kapen ...

dan heb ik even gezegt dat ik daar niet van gedient was ..

en dan krijgen we dit te zien op het forum te zien dat ik niet te vertrouwen ben en dat ik met complotten bezig ben ?

... oke jij denk maar wat je moet denken maar hier ben ik ook niet van gedient , ik dacht dat we maatjes waren blijkbaar niet dus

ps jouw woorden *Hoe naai ik de ander zo hard mogelijk :D maar is toch niet mijn manier*
ik voel me toch behoorlijk genaaid door jou


veel succes nog cos ...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Peeters ik beweer nog niet dat je niet te vertrouwen bent of met complotten bezig bent
Vond alles bij elkaar uit meerdere richtingen wel erg raar en dan ga ik me ff wat afvragen
Ja ik was beetje vel in mijn post's hier maar het gedoe kwam uit meerdere richtingen
Weet wel dat er iets speelde (ben echt niet op mijn achterhoofd gevallen)
Ik heb paar richtingen/dingen/spelers genoemd maar weet dat sommige dingen toeval kunnen zijn of ze worden bespeeld, weet ik veel wie wat bespeeld

Die bb heb ik gevraagd in pm van is het een goed idee (ik kaap niks voor iemands neus weg)
Misschien was je er blij mee, wist ik veel, gewoon een vraag en ik zocht een richting
Bood er een clear bij aan om ander dorp te clearen voor jouw omdat ik het zelfs lullig vond om het te vragen
Toen jij om OS en clear vroeg schreeuwde mijn stam om OS en ik heb die 1e clear nodig om eigen dorp te pakken (was in op bouw)
Vraag speel je dan wel want je speelde niet, wou niet in stam, geen antwoord
Word zelfs nog door iemand gezegd omdat een ander vroeg die dorpen te clearen en niet mocht: eens en voor altijd edel de dorpen en desnoods Peeters er achteraan want zit niet in stam (had ik geen zin in)
ff later zat je in de stam
Echt ik had het goed met je voor maar als je niet echt speelt verspil ik mijn troepen er niet aan omdat je enkel 1 speler wil etteren daar
(moet ik al mijn def of clear op offeren omdat jij iemand te grazen wil nemen, scout die ik vroeg ook geen antwoord)
Dan het Discord rechten gezeik waar ik zeg was geintje maar loopt uit de hand, rechten gelijk kwijt
Jij : Ja dan kun je niks meer haha (echt toen verwachte ik wel dat je ook ff inzag dat het uit de hand liep)
Op discord krijg ik 0,0 reactie van waarom van niemand ??????????
Ik maak mijn avond er dan voor vrij om er naar te kijken om ff wat channels op te zetten en hoe discord werkt (avond naar de klote dus)
Bood ik aan omdat lil geen tijd had
Had in eigen server al beetje gekeken hoe het werkt, vrij simpel (tja wel wat instellingen maar kan heel simpel via rollen)
En dat rollen systeem werd dus niet gebruikt en als je het handmatig doet en niet goed doet krijg je puinhoop maar waarom handmatig ??????????
Enige rede die ik kan verzinnen is dat niemand dan ziet dat er bepaalde rollen zijn toegediend

Ga ik in pm na vragen wat er nu aan de hand is dan wordt het mij kwalijk genomen door lil
Echt ik krijg in algemene channel 0,0 antwoord, vraag lil in pm: ja van DP mocht het niet, vraag DP en weet van niks, dan DP zegt ja niet iedereen rechten maar jij maakt niet uit maar lil blijft mij de schuld geven
Ik naar lil: was gewoon misverstand en klaar
Geen reactie meer
Dan denk ik wat moet ik niet mee
2 werelden op discord, de ene mod speelt ene wl en andere de andere wl en ze moderaten elkaar (beide zien alle channels)
En dan lig ik ineens tussen 2 mods

De 3e met rechten snap ik ook niet gezien hij zegt nee dat moet je aan lil over later want is heel moeilijk, hij had er ook een puinhoop van gemaakt op een eigen server
Denk waarom heeft hij dan rechten ???

En gaat mij echt niet om de rechten hoor, bood gewoon mijn hulp aan en weet beetje hoe die dingen werken
Weet dat het bullshit is dat je er zomaar prive info ziet wat lil beweerd, dat zie je meer als mod (ip en e-mail)

Echt vraag me af waarom al dit vage gedoe weer
Had geen zin meer om klem te zitten tussen 2 mods waar 1 liegt tegen me en ander niks mag zeggen vanwege mod zijn en was er klaar mee
 

DeletedUser280

Guest
Jongens is dit nu nodig om allemaal op fora te bespreken? ...
Volgens mij kunnen jullie beter even een biertje met elkaar drinken :cool::D

Ennn.. nieuwe wereld nieuwe kansen en andere vriendjes wellicht :)
 

DeletedUser

Guest
Nee ben tw zat (dit was dingetje maar speelt al langer wat)
Zit mij te hoog met de leugens en geen antwoord
Mensen worden ff compleet door de slijk gehaald maar je mag er het er niet over hebben of na vragen
Waar het bewijs schijnbaar vandaan komt wil ik hier niet noemen, het was 100% te geloven ???
Nee ik geloof zoiets niet zomaar gezien zijn hobby/beroep, echt daar kots ik van
Er is dus iemand bestempeld met de hobby/beroep van waar het bewijs vandaan kwam
En dat op de werkplek zeg maar
Echt kom op zeg
 

DeletedUser2027

Guest
Goedenavond voor allemaal! we hoop dat we het spel hier opwindend hebben gemaakt?;)
 

DeletedUser1966

Guest
Nu we het toch over katapulten hebben, hebben jullie al door dat je de verkeerde hebt uitgedaagd tot een katapulten gevecht? Ik heb 1 boer verloren, jullie zitten nu op 9 gesloopte boerderijen en vanmiddag nog 4. Zeg maar wanneer je weer normaal TW wilt gaan spelen. (Niet dat ze het verstaan want Google Translate kan hier niks mee, maar hé).
 

danger008

Bekend Lid
hey HUN is eindelijk op het forum geraakt.

Hoe zit het met de sabotages want er was een discussie begonnen dat sommige sabotages begonnen te gebruiken?
 

DeletedUser2027

Guest
hey HUN is eindelijk op het forum geraakt.

Hoe zit het met de sabotages want er was een discussie begonnen dat sommige sabotages begonnen te gebruiken?
Hello! we zijn niet aan het saboteren.. heeft iemand dit ervaren?
 

DeletedUser2145

Guest
url_1c18fa7353.png
:)
 
Bovenaan