Recente inhoud door Seriph

  1. Poll KLIK SNEL!! Deze nieuwe features kan je niet missen -- clickbait titel maar echte features! :P

    Ik heb het toegevoegd aan mijn originele post. Door het gebrek van deze functie en mijn gebrek van concentratie heb ik vandaag al mijn rapporten per ongeluk verwijderd.. :/
  2. Poll KLIK SNEL!! Deze nieuwe features kan je niet missen -- clickbait titel maar echte features! :P

    Zeker een optie om verder over na te denken, echter komt het wel eens voor dat je wel farm rapporten van bbs wilt inzien, als je bijvoorbeeld troepen hebt verloren aan een farm run of om te kijken of er nog GS zijn overgebleven. Ik denk dus niet dat je dit als keuze wilt toevoegen aan de...
  3. Poll KLIK SNEL!! Deze nieuwe features kan je niet missen -- clickbait titel maar echte features! :P

    Excuses voor de clickbait titel.. hiermee hoop ik dat dit topic sneller onder de aandacht gebracht word. Probleem: slecht overzicht in rapporten box & notifcatie teller die niet optimaal gebruikt word. De meeste van ons zullen niet gek meer opkijken als ze aan het einde van de dag enkele...
  4. Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    Bij deze claim ik de eerste plaats voor 1.000.000 gevechtspunten namens de stam Wonkru (KRU). @Azzandra @xXMasterOfWarXx
  5. Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    @Azzandra , en @xXMasterOfWarXx ! Bij deze claimed Cele de reward voor 5 dorpen. (schrik niet van de BTC prijs in mijn favorieten, deze updated niet :p )
  6. Gwendoline's wiel suggestie

    Het rad brengt weinig goeds met zich mee, simpelweg p2w is nooit goed voor een game. Als het rad nu alleen nog maar GS geeft is het na enkele weken nutteloos op elke wereld, en zodra je het balanceerd met goede loot is het weer te sterk en verslaat het game mechanics. Ik heb een goede...
  7. Gwendoline's wiel suggestie

    Minder omzet voor Innogames. Gaat em niet worden bud.
  8. Modder gooien

    Die bal ligt al bij jullie @Dutch Pirate als je kijkt bij de reportjes, ben benieuwd hoe jullie hier mee om gaan ;)
Bovenaan