Recente inhoud door SemTex

  1. Wel grappig om te zien dat er nog letterlijk niks veranderd is hier qua werelden en forum hahah...

    Wel grappig om te zien dat er nog letterlijk niks veranderd is hier qua werelden en forum hahah wat een shit show.
  2. Flinke wereld die wereld 65. je start 1 dag later en je staat 112de lets go.

    Flinke wereld die wereld 65. je start 1 dag later en je staat 112de lets go.
  3. Jaunpils

    @Azzandra Het zou oprecht weer goed doen als het net als eerst was. 3 voor kroners en 3 voor non-kroners.
  4. Wereld 61 net bezig en de wereld al voorbij

    kronen, te grote stammen, bots en dat ik te shit ben om dat te verslaan. Daarom zijn deze werelden zo pauper saai.
  5. Wanneer nieuwe update?

    Als ik het gedeelte over de events lees. Dat wil zeggen dat er ook snellere volledige werelden kunnen gaan komen? Neem aan dat zoiets niet per event gelimiteerd is, maar ook altijd volledig op een server aan kan staan?
  6. Wanneer nieuwe update?

    @Kr33log enig idee of snellere werelden een ding is waar naar gekeken wordt?
  7. Tribal wars 1 classic

    Op tribal wars 1 begint 18 december een nieuwe classic wereld. dat houdt in dat geld geen invloed op het spel. Stammen kunnen max 4 leden hebben. Dus ik ben opzoek naar 2 personen die dit serieus willen spelen. Heb al 1 persoon. Bericht me even bij interesse!
  8. Op zoek naar 2 mensen voor TW1 classic. 4 leden max in een stam. heb al 1 speler.

    Op zoek naar 2 mensen voor TW1 classic. 4 leden max in een stam. heb al 1 speler.
  9. Quizzz IT!

    Antwoord: Alle antwoorden zijn correct! Gefeliciteerd als je het dus goed had. Nieuwe quizvraag, Nieuwe kansen!!! Week 2 - Vraag 2 Wanneer komen forten in de game. A - Tegelijkertijd met het volgende Gwendoline event met kerst. B - Over 7 weken wanneer de community wedstrijd van wereld 61...
  10. Quizzz IT!

    Sowieso vind bouwen gewoon leuk.
  11. Quizzz IT!

    Je mag gerust weten dat ik niet tot nauwlijks farm hoor. Geen zin in om daar tijd in te stoppen. En al helemaal niet als er botters tussen zitten. Maar klopt ik had veel meer kunnen farmen inderdaad maar geen interesse dankje. Maar tot nu lopen de gebouwen 24/7 zonder te farmen dus gaat nog...
  12. Quizzz IT!

    Ik heb inderdaad voor 20 euros kronen gekocht @triplex. Maar ik zeur ook niet over dat ik niet kan winnen ofs. Want je hebt al instant gewonnen als iemand meer dan 200 euro uitgeeft om een wereld te winnen waar 100 man op zit. Maar wel leuk dat je efficienter zegt haha. Die vind ik erg leuk...
  13. Koopopties/Gwendoline

    Ik doe gewoon niet aan farmen. veel beter man... dan creeer je pas uitdaging.
  14. Quizzz IT!

    Vanaf nu elke week een quiz vraag. Om de activiteit op het forum terug te brengen (sike). Antwoorden volgen elke maandag! Week 1 - Vraag 1 Hoe verpest je zo snel mogelijk een wereld? A - Door elke maand een nieuwe wereld te starten waar 75 mensen op starten. B - Door mensen zoals Cele en Tuffel...
  15. Feedback Gwendoline event

    @Kr33log Als er binnekort ook nog een christmas gwendoline komt weet ik oprecht niet waar jullie mee bezig zijn
Bovenaan