Recente inhoud door Peeters

  1. Peeters

    Meer spelers

    mss dat een rondje gwen helpt :p
  2. Peeters

    Beste spelers NL/BE (2020 Edition)

    Er werd mij ook gevraagd om te stemmen , moet eerlijk bekennen dat ik niet echt geloof in dit topic Ik vind ook als je een topspelers wilt benoemen moet je ook kijken naar wat hij doe als er een massa op hem word los gelaten farmen en aanvallen kan iedereen normaal , maar als hij onder druk...
  3. Peeters

    wereldkaart

    en waarom int rood ? :eek:
  4. Peeters

    Top Spelers/Stammen

    ow een complement :) dank u :)
  5. Peeters

    Top Spelers/Stammen

    zijt maar zeker... pierlalaa is een klasbak hoor , geen twijfel mogelijk
  6. Peeters

    Eindspel

    effe een vraagje ... zoals standbeeld je troepen een extra boost geven zoiets ? meer en verschillende gebouwen mss
  7. Peeters

    Top-/Floess spelers/stammen

    sprak jij nu in je vorige berichten niet van 1 tegen 1 (jij tegen gungnir) ...tja ik snap het wel je moet ander hebben die je wat sponsoren zodat je wat kronen kan gebruiken en waarschijnlijk ook wat ww uitwisselen :rolleyes:
  8. Peeters

    Modder gooien

    is weer laat geworden he ;) ....je weet we willen je echt helpen hoor gewoon je probleem erkennen en ons een seintje geven ;)
  9. Peeters

    Modder gooien

    beste vriend ...stop nu met zeveren en zijt nu gewoon eens eerlijk (zijt nu eens een echte sparta zoals je het altijd zegt / man) het is geen 1 bericht dat al aan men oren is gekomen beste tw speler ooit ik hoor van verschillende mensen dit verhaal / en waar het ook effectief gebeurt is ook...
  10. Peeters

    Modder gooien

    je mag de screenschot van jou gesprek dan ook eens delen ....bewijs het ...
  11. Peeters

    Modder gooien

    kom joh ...niet zeveren schatje , iedereen schijft niet zomaar die tekst en dat was degelijk jou woorden dus stopt maar met zeveren laat zien dat je een echte man bent en kom er gewoon voor uit ow toch nog een echte man respect ... maar dat zal wel niet bij deze keer geweest zijn he eerlijk ...
  12. Peeters

    Modder gooien

    haha ga je dan ook je inlog gegeven uitwisselen haha , is ook niet echt fair hé vind je niet nu snap ik waarom jij altijd zo n actieve stam hebt haha , je houd iedereen in leven en dan maar verkondigen wat voor een superspeler je bent ...kan je beter iets stiller zijn ;)
  13. Peeters

    Modder gooien

    Ook een leuke je weet toch beste vriend ....onze superspeler dat dit niet mag he , een speler van jou kaliber heeft dit toch niet nodig als je op deze manier in november ga spelen ...
  14. Peeters

    Modder gooien

    tuurlijk , op welke wereld zit je ? ik zal je wat paar grijze dorpen aanwijzen :)
  15. Peeters

    Modder gooien

    kom wiebe king hoe kan ik je helpen :p ik help je graag
Bovenaan