Recente inhoud door Lieveheersbeestje

  1. Lieveheersbeestje

    Wereld 78 - Statistieken

    hehe, heb hulp gehad met buitmeesters vanuit Kiri en The Knightrider en mezelf dus helaas kroonde ik niet 50 euro aan een bb dorpje XD maar leuk gedaan :)
  2. Lieveheersbeestje

    Wereld 78 - Statistieken

    10-08-2023: Top 5: 4ever, Koekkoesklok, Ozzyboy, LanaRhoades, en ????? 11-08-2023: Jim B., Evan W., Koekkoeksklok kronen samen al over 600.- euro heen. 11-08-2023: Lord ZRX, Ozzyboy, Cornetto kronen 100 euro of meer? 11-08-2023: Meerdere spelers kronen, alleen kan dit niet allemaal bijhouden...
  3. Lieveheersbeestje

    Gwendoline niet zichtbaar

    wereld is al voorbij, stam HOP heeft gewonnen.
  4. Lieveheersbeestje

    Gwendoline niet zichtbaar

    Beste Leartsh, @Kr33log zal hier zsm. op reageren, er is al een support gedaan erover. Hopelijk komt Support er snel op terug.
  5. Lieveheersbeestje

    Community presentjes

    Hoi Stressix, Gesloten wereld waar je kronen van krijgt, zou een optie kunnen zijn. Soms geeft Innogames inderdaad wel een gratis kronen weg, als ik me dit goed herrinner is dit via pop-up of per mail. Gr LhB
  6. Lieveheersbeestje

    Contest Wereldcontest - NL 67 Ortenbourg

    beste Support, hierbij een screenshot van 5 tavernes op max. niveua :) @Kr33log @Azzandra @xXMasterOfWarXx gr LhB
  7. Lieveheersbeestje

    Contest Wereldcontest - NL 67 Ortenbourg

    Hoefsmid beste Support, hierbij een screenshot van meer dan 8.000 behaalde calverie:) @Kr33log @Azzandra @xXMasterOfWarXx gr LhB Extra:
  8. Lieveheersbeestje

    Gebruik van 'normale' server

    Wat een schijt spel is dit geworden zeg, moet gewoon stoppen omdat ik niet meer via de app kan spelen. omdat ik te veel dorpjes heb.
  9. Lieveheersbeestje

    Gebruik van 'normale' server

    Nou ik lig eruit, kan niet meer spelen via de app vanwege het aantal dorpen. o_O
  10. Lieveheersbeestje

    Gebruik van 'normale' server

    Mooi omschreven @Demolition Team, dit probleem ervaar ik ook exact hoe jij het omschrijft. Helaas verwacht ik het ook niet dat hier iets mee gedaan wordt.
  11. Lieveheersbeestje

    Farmbot

    je kan beter aanhoren wat eervolle spelers vinden over; dat spelers gewoon door kunnen gaan terwijl ze de regels aan hun laars lappen, zou me meer druk maken om de spelers die eerlijk spelen ( en hun aanhoren over hoe ze het graag zien dan jouw levensjaren met de valsspelers ) , dan de...
  12. Lieveheersbeestje

    Farmbot

    Onder welke steen leef jij? een ban is nooit meer op het account komen. Maar volgens mij werden ban's ook nooit gegeven daarom kon je botten wat je wilde. ( waarschijnlijk omdat jullie dit niet konden zien, of detecteren )Nu is er een mooi systeem en dan verpest je het met rare berispingen...
  13. Lieveheersbeestje

    Farmbot

    Sarcastisch; Beste speler, U heeft een tijdelijke berisping gekregen omdat u gebruikt maakte van een third-party-programm. ( Farmbot ) Maar wij hebben ook goed nieuws! Omdat wij je centjes die je eventueel spendeert aan ons niet willen verliezen, krijg je alleen maar een kleine berisping van...
  14. Lieveheersbeestje

    Floppers en Floppers

    Alleen niet te veel want dan sluiten ze het topic weer :D
  15. Lieveheersbeestje

    Huidige bugs(lijst) in het spel.

    Even een forum berichtje typen, ownee gaat niet! de bug die al eeuwenlang rond hangt, maakt het niet mogelijk om een forum bericht te typen, want elke keer verspringt de tekst. Communitee 0 - 1000 voor Inno games
Bovenaan