Recente inhoud door Demolition Team

  1. Grondstoffen sturen naar barbaren

    Na een aantal maanden weer even een kijkje te nemen, moest ik toch wel even lachen, niks veranderd hier. Even ter uitleg: het geciteerde bericht komt van de vent die elke wereld in de eerste week 2 barbarendorpen naar 4k punten kroont. Vind je het gek dat ons toffeltje geen voorstander is van...
  2. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    Hahaha ik zou dit erg graag willen zien. Wat een bizarre slachting zou dat worden.
  3. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    Dan moet je iets meer spelers aanvallen. 5Mil is makkelijk haalbaar, duurt wel wat maandjes inderdaad. Als je een wereld binnen enkele weken hebt gespeeld, dan is dat vooral aan jezelf/je stam te danken en niet aan de 'onrealistische target' ;)
  4. Taverne

    Wel mooi hoe je als stam gigantisch veel kronen in je account pompt en aangeeft dat de spelers die constant verkenners/kronen gebruiken ook nog eens de spelers zijn die het minste geld in het spel stoppen. Dat zegt wel een hoop over jouw stam Lyca :) Als jij de wereld wilt opkopen, dan mag je...
  5. Gebruik van 'normale' server

    Nu geldt dit probleem ook voor de desktop. Bij 1000+ op de teller loopt het spel alleen maar vast. Ik kan de helft van de aanvallen niet eens inzien, want bij tabje 23 van de 46 in het overzicht loopt hij vast met laden :) Zodra dat gebeurt, kan ik het spel zo'n 5 minuten überhaupt niet laden...
  6. Feedback Gwendoline event

    "Excuus heren, ik had persoonlijke redenen om te kronen!!!" Het is geen geoorloofde afwezigheid Lyca ;) Als je wilt kronen dan mag dat, maar de gebruikte hoeveelheid zegt meestal al een hoop over de speler zelf :)
  7. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    Dat is inderdaad mijn fout :) Excuses daarvoor. Maar laten we nou niet gaan doen alsof dit een geweldig antwoord is "helaas blijken hier meer haken en ogen voor onze market aan vast te zitten dan vooraf is ingeschat vanuit mij" Wat moet een gemiddelde speler hieruit interpreteren? Wat is het...
  8. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    Nee? Er is niks gedaan met de vraag van vorige keer om contests te scheiden in kroners en niet-kroners, terwijl dit op de Duitse server allang het geval is? In plaats daarvan wordt het satirische Community Contest topic gewoon verwijderd. Jullie geven op deze manier wel je visitekaartje af...
  9. Feedback Gwendoline event

    Radiostilte aan de andere kant, behalve als er weer eens een Gwen aankondiging plaatsvindt, dan zijn ze er als de kippen bij
  10. Feedback Gwendoline event

    Ik vermoed dat we aan het verschuiven zijn naar een wekelijkse Gwendoline. Deze Gwendoline geeft dan 'normale' items. De Evenement Gwen (eens in de 2-3 weken) zal dan 20% bonussen en 25-50% eenhedenpakketten aanbieden :) Je merkt dat Inno een beetje aan het spelen is met de frequentie van Gwen...
  11. Gebruik van 'normale' server

    95% van de tijd opent de app niet bij mij, blijft hij steken op het laadscherm of toont het spel geen dorpen/berichten/rapporten. Ik sluit me bij LHB aan. Ik kan geen incomings (dmv notificaties) via de app zien en kan 19/20 keer niet de app openen. Wat wil je dat we doen @Kr33log? Onze computer...
  12. Gebruik van 'normale' server

    Goedenavond, Ik heb al langere tijd geklaagd over de Iphone app, maar het probleem wat nu begint te spelen, vind ik wel erg triest. Het is al zo dat de app moeilijk te gebruiken is, vaak uit het niets stopt en ontelbare bugs heeft. Nu is het zo dat de app onbruikbaar begint te worden als je...
  13. Farmbot

    Je spreekt jezelf hier tegen. Als het beleid is gebaseerd op winstmaximalisatie, dan heeft geld zeker wel invloed op moderatie, alleen niet individuele moderatie. We hadden het over de globale beleid van InnoGames rondom bans, niet over individuele cases. Wel een beetje bij het topic blijven...
  14. Farmbot

    Zonder van deze post een "klaagmuur" te maken, zal ik de situatie schetsen. Tribal Wars 2 is een 'stervend' spel. Jarenlang leeft dit spel in een neerwaartse spiraal en dat is duidelijk aan de playerbase te zien. Hoe is dit probleem precies ontstaan en waarom doet InnoGames geen moeite om het...
Bovenaan