Top / Flop stammen San Servando

DeletedUser1333

Guest
Als ik de OD lijst bekijk en punten aantal van de stammen verdienden sommige niet hun plekje bij de topstammen :)
 

DeletedUser1517

Guest
Het zal gaan tussen ons, TWH en the hood. The hood is gefuseerd met Gen en ze edelen veel barbarendorpen, dus dat zegt wel wat over de kwaliteiten van bepaalde spelers daar...
 

DeletedUser1333

Guest
Het zal gaan tussen ons, TWH en the hood. The hood is gefuseerd met Gen en ze edelen veel barbarendorpen, dus dat zegt wel wat over de kwaliteiten van bepaalde spelers daar...
wie is ons als je al 2 andere stammen had genoemd ?
 

DeletedUser1333

Guest
flop: Hoo

Door net Imp binnen te laten die onze stamraad uitschold dat ze mag sterven met zijn ziekte is Hoo een flop.

Natuurlijk zijn ze al een flop geworden nadat ze een nieuwe leiding hebben aangeduid die er niks van bakt.

+ onze stam wou gebruiken als sleutel voor overwinnen. helaas pindakaas speelden wij het spelletje mee
 

DeletedUser1842

Guest
flop: Hoo

Door net Imp binnen te laten die onze stamraad uitschold dat ze mag sterven met zijn ziekte is Hoo een flop.

Natuurlijk zijn ze al een flop geworden nadat ze een nieuwe leiding hebben aangeduid die er niks van bakt.

+ onze stam wou gebruiken als sleutel voor overwinnen. helaas pindakaas speelden wij het spelletje mee


Oh kijk.. ze geven hun ware aard toe.. messteken en acterbaks leugens is de kern van jullie leiding bij Blue o_O

ahhhh wie zie ik daar.. Silvanessa onder welke steen ben jij vandaan gekropen??? :rolleyes:
 

DeletedUser1333

Guest
daar heb je onze mislukte leiding van Hoo, jullie zitten vol leugens we hebben bewijzen dat jullie ons in de rug wouden steken als wij te groot werden ;)

Juist niks leugens, jullie laten je misleiden door een speler die het niet verdiend om op dit spel nog verder te gaan.

Jullie gebruiken de grootste NOOB om in provincies te komen en halen spelers van ons weg omdat je het anders niet kan halen.

Deze speler mogen wij dan ook terecht BACKSTABBERS noemen. en ja laat dit maar zien aan de overlopers. ;)

Jullie zijn op het laagste putje gevallen door een speler aan te nemen in de stam die een speler uitscheld met zijn ziekte dat hij mag doodvallen. een speler die jullie leugens verteld (gesprekken die ik kreeg) waar jullie in geloven.

een speler dat ons de schuld geeft dat wij alles van hem hebben kapot gemaakt wat hij heeft opgebouwd terwijl zijn mede speler op dat account (WAT VERBODEN IS VOLGENS DE REGELS) alles heeft kapot gemaakt omdat hij geen verstand er van had (hiervan hebben wij gesprekken van.)

harde woorden maar feiten.

Alle gesprekken hebben wij nog.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Hey help me eens, ik weet niet wie in welke stam zit en welke spelers dit nu allemaal betreft.. maar wat is er aan de hand joh :eek:
 

DeletedUser1842

Guest
daar heb je onze mislukte leiding van Hoo, jullie zitten vol leugens we hebben bewijzen dat jullie ons in de rug wouden steken als wij te groot werden ;)

Juist niks leugens, jullie laten je misleiden door een speler die het niet verdiend om op dit spel nog verder te gaan.

Jullie gebruiken de grootste NOOB om in provincies te komen en halen spelers van ons weg omdat je het anders niet kan halen.

Deze speler mogen wij dan ook terecht BACKSTABBERS noemen. en ja laat dit maar zien aan de overlopers. ;)

Jullie zijn op het laagste putje gevallen door een speler aan te nemen in de stam die een speler uitscheld met zijn ziekte dat hij mag doodvallen. een speler die jullie leugens verteld (gesprekken die ik kreeg) waar jullie in geloven.

een speler dat ons de schuld geeft dat wij alles van hem hebben kapot gemaakt wat hij heeft opgebouwd terwijl zijn mede speler op dat account (WAT VERBODEN IS VOLGENS DE REGELS) alles heeft kapot gemaakt omdat hij geen verstand er van had (hiervan hebben wij gesprekken van.)

harde woorden maar feiten.

Alle gesprekken hebben wij nog.
Wij hebben de lijst van beschuldigingen van jullie leiders omtrent deze speler wat tevens niet klopt, en zelfs is bevestigd met feiten.. (elke verhaal heeft 2-kanten ;))
En dat hij zover is gepest om helaas uit zijn slof te gaan is begrijpelijk..

Jullie leiders verzuimen niet om onze leden op een persoonlijk level te beledigen en te bekleineren tegenover andere leden.. wat tevens niet netjes is en niet hoort in een spel...! o_O
Die gesprekken hebben wij ook..

Enne over beschuldigingen van mede speler op een account... hmmm je bedoel zeker zijn Co maar Co-ops is deel van het spel :rolleyes:;)

Leden die vanuit jullie vrijwillig zijn overgestapt, komen terecht in een stam waar samenspel en democratie hoog in het vaandel staat!

En over NOOB besproken, dat merken wij vanzelf over jullie spel wijze... :p:D

Maarja, ik moet je wel wat geven voor loyaliteit aan jou stam, alleen jammer dat je leiders zich zo kinderachtig opstellen.. :rolleyes:

Oh Silvanessa aka Queen of Darkness.. ik heb opeens trek in kipnuggets.. :p
 

DeletedUser1333

Guest
Hahaha, queen lees dit :D

Liggen janken dat hij gepest is. zo laag gevallen dat hij gaat liegen die imp :p

hahahahaha, jullie noemen een speler onervaren noemen al beledigen hahaha :D

Hij had geen enkele co, wij ook geen co hahaha, wij hebben daar gesprekken van.

In ons forum staat ook dat hij met 2 spelers op 1 account speelt haha. stop met je te verdedigen dat gaat gewoon niet als je hem niet kent haha.

Ik lig hier neer vant lachen ...
 
Bovenaan