Top / Flop stammen Rumeli Hisari

DeletedUser503

Guest
Top : Het enige echte forumgangersstammetje xp PFU altijd leuker mensen met veel prietpraat op het AF
 

DeletedUser1562

Guest
We mogen de mensen van Mento Mori, euh, Infinite, euh Frisiae euh Sparta natuurlijk niet vergeten nee
 

DeletedUser924

Guest
Bompieeeee

We mogen de mensen van Mento Mori, euh, Infinite, euh Frisiae euh Sparta natuurlijk niet vergeten nee
wauw elke afzonderlijke naam heeft wel indruk op je gemaakt. Ik had ze zelf niet allemaal onthouden. Top.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1647

Guest
TOP: Magister Mortalis, als dat groepje een beetje bij mekaar blijft zie ik daar nog wel mooie dingen gebeuren.
FlOP: Morituri de salutant, staan 4e vanwege hun aantal leden, zullen denk ik een beetje onder radar blijven vliegen vanwege de reeds ontstane vijandschappen van andere stammen maar daarna zullen ze snel in de ranglijst wegzakken

(ben vandaag op de latijnse tour zoals je ziet)
 

DeletedUser1773

Guest
Nou ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik krijg vandaag namelijk informatie doorgespeeld dat ze mooie resultatem hebben gehaald op shine. Ik kan dit niet 100% bevestigen, maar het kwam vrij legit over. Alhoewel dit niey al te veel zegt heeft dit mijn gedachten over hen wel veranderd.
 

DeletedUser1647

Guest
Nou ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik krijg vandaag namelijk informatie doorgespeeld dat ze mooie resultatem hebben gehaald op shine. Ik kan dit niet 100% bevestigen, maar het kwam vrij legit over. Alhoewel dit niey al te veel zegt heeft dit mijn gedachten over hen wel veranderd.
probleem met shine is dat er een paar bij zijn dit het spelletje kennen maar dat er ook heel veel speler bij zijn die of niet voldoende actief of compleet nieuw zijn, dus het hangt wel erg af van welk soort spelers de resultaten zijn behaald wil je hier het een prestatie noemen of niet.

Edit: zie dat het om de speler eyke gaat, kronen speler idd en niet nieuwof inactief, dus dat verbaasd mij ook eerlijk gezegd, toch blijf ik bij de voorspelling
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik heb een rapportje op de nummer 2 gezien, weet alleen niet of het een backtime was ja / nee
 

DeletedUser1773

Guest
Ja ik ben verteld dat ze eyke hebben gecleard. Ik bedoelde inderdaad ook niet dat ze tot de top behoren, maar ze zullen misschien niet meteen verdwijnen
 

DeletedUser1647

Guest
Ja ik ben verteld dat ze eyke hebben gecleard. Ik bedoelde inderdaad ook niet dat ze tot de top behoren, maar ze zullen misschien niet meteen verdwijnen
nee dat is wat ik zeg ze zullen onder de radar blijven vanwege de oorlogen die er nu al door de meerdere grote stammen aan elkaar verklaard zijn en zij daat na mijn weten compleet buiten vallen, wat ze een timeframe geeft om redelijk vrij te kunnen bewegen eerst. maar als er eenmaal de focus op hun ligt dan zijn ze snel weg, en dat gebeurd vroeg of laat
 

DeletedUser854

Guest
Al die Latijnse namen doen meestal pijn aan mijn ogen, meeste zijn niet bepaald grammaticaal correct.volgens mij.. of wel heel vrij geïnterpreteerd.
 
Bovenaan