Top 10 Stammen.

DeletedUser974

Guest
map_nl_nl5_0baf87fade109b0e9f4e7b949d6c84f0_14407609779304.png

Nou Vooruit dan maar, eentje voor de nostalgie ;)
 

DeletedUser

Guest
hahah. ik zal me nog eens uitleven om een mooi kaartje te maken.
 

DeletedUser1212

Guest
Mooi kaartje, met de samenwerkingen mooi zichtbaar. Top!

Maar eigenlijk hebben we dus maar 5 partijen?
1. De FA/SAS/DUL-partij
2. De ADF/EoW/Frm-partij
3. Facta non Verba
4. Kingdom of Markkan
5. Revenge of the Fallen

Nu kun je bij de laatste 3 afvragen of ze nog echt meespelen, òf ze hebben een samenwerking waar ik niks vanaf weet. Dus komt neer op 2 grootmachten.
 

DeletedUser

Guest
Mooi kaartje, met de samenwerkingen mooi zichtbaar. Top!

Maar eigenlijk hebben we dus maar 5 partijen?
1. De FA/SAS/DUL-partij
2. De ADF/EoW/Frm-partij
3. Facta non Verba
4. Kingdom of Markkan
5. Revenge of the Fallen

Nu kun je bij de laatste 3 afvragen of ze nog echt meespelen, òf ze hebben een samenwerking waar ik niks vanaf weet. Dus komt neer op 2 grootmachten.

ze hebben misschien wel een BG (ADF/EoW/EWW/Frm) maar ik zie ze niet echt als één.
en idd, ik zou eerder zeggen 3 groten (EoW/EWW, F-A/SAS/DUL en ADF) en dan nog Frm, en de rest zie ik niet lang meer meegaan.
 

DeletedUser1095

Guest
ze hebben misschien wel een BG (ADF/EoW/EWW/Frm) maar ik zie ze niet echt als één.
en idd, ik zou eerder zeggen 3 groten (EoW/EWW, F-A/SAS/DUL en ADF) en dan nog Frm, en de rest zie ik niet lang meer meegaan.

Goed je kan deze keer gelijk hebben hoor, Maar dat die andere stammen niet lang meer mee zullen gaan heb ik al een half jaar geleden gehoord en tot heden is het niet veranderd. Alles is mogelijk,
 

DeletedUser

Guest
Dat ze niet lang meer zullen meegaan is misschien inderdaad wat voorbarig, maar ze hebben niet zoveel invloed meer op het spelverloop van de wereld denk ik.
 

DeletedUser1212

Guest
Nou, FAC is wel echt aangedaan.
KDM, zo te zien ietsjes gegroeid, denk dat ze de handen vol hebben aan ADF, ze blijven ingesloten.
Tsja, en RoF, what shall we say..
 

DeletedUser

Guest
over RoF valt niks te zeggen, het ligt in het center vol met inactieve dorpen van 9k+ punten, maar neen, edel maar alles wat grijs is en slechts 3,5k punten heeft. Want O WEE, je zou eens troepen kunnen verliezen als je een inactieve speler aanvalt. ;)
 

DeletedUser1095

Guest
Maar Spelers aanvallen is eng Rauwr. Dat snap je toch wel.

Maar ben het wel met je eens dat ze niet gek veel meer zullen gaan betekenen voor spel verloop, Die kans is best klein al is het mogelijk door factoren maar laten we er maar niet van uit gaan.
 

DeletedUser1095

Guest
Toch vind ik het wel jammer dat F-A nu 22 leden heeft en van hun beleid afgestapt zijn met max 20 leden. Waar ooit alle andere stammen door F-A op afgebrand werden dat ze meer dan 20 leden hadden.
 

DeletedUser

Guest
Toch vind ik het wel jammer dat F-A nu 22 leden heeft en van hun beleid afgestapt zijn met max 20 leden. Waar ooit alle andere stammen door F-A op afgebrand werden dat ze meer dan 20 leden hadden.

als alle andere stammen dit ook hadden gedaan of we niet zo'n grote stop hadden gekend, hadden we hier zeker aan gehouden. Maar dat is dus niet. Je zou eens moeten weten met hoeveel we op bepaalde momenten aan het spelen waren. Nu is het weer beter, maar een paar momenten toch zwaar gehad. Bovendien zitten we nog altijd aan max 20 actieven en het is vooral makkelijker om de fusie te doen.
 

DeletedUser1095

Guest
Ik snap de situatie ook wel hoor. Was gewoon uit om een reactie uit te lokken. De "problemen" heb ik ook wel gemerkt bij jullie toen. Athans in vorm van de actifitijd. Maar goed ik snap ook heel goed dat het op deze manier makkelijker fuseren is.

Zie liever stammen met 20/25 leden dan de EOW/EWW/ADF stammen.
 
Bovenaan